پیشنهاد سردبیر

امیر محمد سلطانپور : هفته سیزدهم لیگ برتر عصر دیروز با تساوی پرسپولیس - نفت ، استقلال - سایپا، شکست پدیده و پیروزی فولاد پایان یافت.

 صدر نشینی استقلال با وام یک امتیازی سایپا

دیروز در ورزشگاه تختی پرسپولیسی ها در حالی که بار دیگر فستیوالی از بی‌دقتی در موقعیت های خود را این بار در مقابل نفتی ها به نمایش گذاشتند،با تساوی یک بر یک تنها با یک امتیاز زمین را ترک کردند  میلاد کمندانی در دقیقه ۴۰ برای پرسپولیس و محمد دانشگر ۷۳ برای نفت در این بازی گل زدند. در دقیقه 63  مهدی طارمی در محوطه جریمه متوقف شد و داور این صحنه مشکوک را پنالتی به سود سرخپوشان اعلام کرد. طارمی پشت این ضربه ایستاد اما واکنش زیبای بیرانوند مانع از گل شدن پنالتی پرسپولیس شد.

ذوب‌آهن اصفهان هم در خانه با نتیجه ۳ بر یک از سد پدیده مشهد عبور کرد. مسعود حسن‌زاده (۴۵ و ۵۸) و مرتضی تبریزی (۶۹) برای ذوب‌آهن گل زدند و محسن یوسفی (۷۹- پنالتی) تک گل تیم پدیده مشهد را به ثمر رساند.

در دیگر بازی برگزار شده، تیم فوتبال تراکتورسازی دست به کار بزرگی زد و با تک گل حمزه یونس که در دقیقه ۸۴ به ثمر رسید، در زمین ملوان به پیروزی دست یافت تا از بحران نتیجه‌گیری هفته‌های اخیر نجات یابد. در اهواز هم دو تیم استقلال اهواز و فولاد خوزستان برابر هم به میدان رفتند که فولاد خوزستان شکست یک بر صفر در نیمه نخست را در ثانیه‌های پایانی بازی با برتری ۲ بر یک عوض کرد و به یک پیروزی شیرین و ارزشمند دست یافت. فرزاد آشوبی در دقیقه ۳۸ و از روی نقطه پنالتی، گل برتری تیم استقلال اهواز را به ثمر رساند اما مهرداد جماعتی (۶۱) و حسین ابراهیمی (۶+۹۰- پنالتی) گل‌های برتری تیم فوتبال فولاد خوزستان را به ثمر رساندند. دراگان اسکوچیچ که به خاطر شکست‌های اخیر در خطر اخراج قرار داشت، با این پیروزی خودش و تیمش را به آرامش رساند و بحران نتیجه‌گیری را پشت سرگذاشت.در آخرین بازی دیروز هم استقلال و سایپا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید  تا آبی های پایتخت به صدر جدول بازگردند.

     برانکو ایوانکوویچ: خدا را شکر یک امتیاز گرفتیم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار با نفت گفت: بازهم موقعیت های زیادی داشتیم که بازیکنانم نتوانستند از آنها استفاده کنند. با این حال خدا را شکر که یک امتیاز گرفتیم.  برانکو ایوانکوویچ افزود: ما فرصت های زیادی داشتیم و پنالتی را هم گل نکردیم. ما گلی خوردیم که اصلا نباید می خوردیم چرا که از روی پرتاب یک اوت بود. با این حال فکر می کنم  تماشاگران یک بازی پرهیجان را دیدند. برانکو در پاسخ به این پرسش که مشکل گل نزدن بازیکنان پرسپولیس چه زمانی و چگونه حل می شود گفت: فقط با کار با اعتماد به نفس می توان این مشکل را برطرف کرد. امیدوارم   که طارمی و علیپور به درجه ای برسند که بتوانند موقعیت ها را به گل تبدیل کنند. تیم ما خیلی جوان است. بجز بنگر و نورمحمدی بقیه جوان هستند. در آینده ای نزدیک این کم  و کاستی ها را جبران خواهند کرد.

    منصوریان: با درخشش بیرانوند فقط یک گل خوردیم

علیرضا منصوریان با ستایش از عملکرد علیرضا بیرانوند گفت که تیمش به واسطه درخشش این دروازه‌بان در نیمه اول بیشتر از یک گل از پرسپولیس دریافت نکرد. وی گفت: واقعیت این است که در نیمه اول اصلا عملکرد خوبی نداشتیم. دلیلش هم این بود که 4 روز پس از بازی سخت و نفسگیر 120 دقیقه‌ای مقابل استقلال، به مصاف پرسپولیسی رفتیم که 10 روز استراحت کرده بود. سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به اینکه می‌دانستیم هرچه از زمان نیمه دوم پیش برود کار سخت‌تر خواهد شد گفت: تیم ما نیز همانند پرسپولیس تیمی جوان است. ما از ایمان مبعلی به اجبار در این بازی استفاده کردیم چرا که تیم‌مان بسیار جوان بود و باید از یک مهره باتجربه که سرد و گرم بازی با استقلال و پرسپولیس را چشیده باشد استفاده کنیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.