اخبار ويژه /  دستگیری اعضای گروهک «جیش‌الحق»

  ۶۰ فریب‌خورده امان‌نامه گرفتند

مشرق: مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: ۶۰ نفر از فریب خوردگان توسط گروهک‌های تروریستی در این استان پس از اظهار ندامت و پشیمانی از اعمال گذشته خود، در مدت دو سال گذشته امان نامه دریافت کردند.

 

 جدایی جریان اعتدال و اصلاح طلبان خواب‌و خیال است

آفتاب: غلامعلی دهقان، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه «دایره اعتدال‌گرایی و اصلاحات وسیع‌تر از گذشته شده است»، تأکید کرد: جدایی جریان اعتدال و اصلاح‌طلبان خواب و خیالی بیش نیست.

 

 سعودی در یمن دست به دامان روس‌ها شد

خبرگزاری دانشجو: یک منبع آگاه در مسکو از تلاش عربستان برای کمک گرفتن از روسیه به منظور خروج آبرومندانه از باتلاق جنگ یمن خبر داد.

 

 دستگیری اعضای گروهک «جیش‌الحق»

جهان: فرمانده مرزبانی کشور گفت: سه نفر از اعضای گروهک «جیش‌الحق» در مرزهای شرق کشور در استان سیستان و بلوچستان دستگیر شده‌اند.

 

 زاکانی:«آمانو» سیاسی گزارش می دهد

مهر: علیرضا زاکانی، رئیس کمیسیون برجام مجلس با بیان اینکه آمریکا بر سر مواضع خود در مذاکرات ژنو باقی نخواهد بود، افزود: همچنان شاهد ارایه گزارش‌های سیاسی از سوی آمانو هستیم.

 

 تهدید «بانوی وحشت» انگلیسی

تابناک: «سالی جونز» زن انگلیسی که مادر دو کودک است و به «بانوی وحشت» شهرت دارد، اعلام کرد، قصد دارد نخستین بمبگذار انتحاری زن برای گروه تروریستی داعش باشد.

 

  معادل جمعیت بحرین در آمریکا کشته شده‌اند

فارس: سردار نقدی، رئیس بسیج مستضعفین گفت: رئیس‌جمهور آمریکا، چند هفته پیش در یک سخنرانی و مصاحبه اعلام کرد، از سال ۲۰۰۱ تاکنون، ۴۰۰ هزار نفر در آمریکا با شلیک گلوله از پای درآمده‌اند. این تعداد معادل جمعیت بحرین است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.