۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 325797

زن معتاد که نوزاد دختری را از بیمارستانی در شهرستان بیجار ربوده بود، پس از هشت ساعت شناسایی و همراه همسرش دستگیر شد.

عملیات ۸ ساعته برای دستگیری زن نوزاد ربا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از جام‌جم، ساعت 12 شامگاه شنبه زن بارداری همراه شوهرش برای عمل سزارین به بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان بیجار کردستان رفت. ساعاتی بعد دخترش به دنیا آمد و به بخش نگهداری از نوزادان بیمارستان منتقل شد. در همین موقع زنی با نزدیک شدن به محل نگهداری از نوزدان، وانمود کرد خواهرزاده‌اش در این بیمارستان زایمان کرده و می‌خواهد بچه او را به پدرش نشان دهد. پرستار زن غافل از این‌که این زن نقشه ربودن نوزاد را درسر دارد، دخترک را به او تحویل داد، اما با گذشت 15 دقیقه از این ماجرا، خبری از آن زن و نوزاد دختر نشد. به همین دلیل زن پرستار به جستجوی این زن پرداخت، اما اثری از آنها نبود. او سراسیمه موضوع را به مسئولان بیمارستان گزارش داد.

شناسایی متهم

همزمان با شکایت والدین نوزاد ربوده شده، موضوع از طریق مسئولان بیمارستان به پلیس گزارش شد.

ماموران با حضور در بیمارستان و چهره‌نگاری از زن نوزادربا، تحقیقات برای دستگیری او را آغاز کردند. در این مرحله ماموران که احتمال می‌دادند متهم سابقه‌دار باشد، با بررسی بانک مجرمان پلیس آگاهی متوجه شدند زن نوزادربا، فردی معتاد و سابقه‌دار است.

با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. در ادامه تحقیقات، ماموران خانه متهم فراری را شناسایی و هشت ساعت بعد از نوزادربایی، او را همراه شوهرش دستگیر کردند. نوزاد ربوده شده که در سلامت به سر می‌برد، در این خانه پیدا و تحویل والدینش شد.

اعتراف به نوزاد ربایی

زن نوزادربا و شوهرش با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اعتراف کردند با همدستی یکدیگر نوزاد را ربوده‌اند، اما تاکنون درباره انگیزه‌شان سکوت کرده‌اند که تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.