کوثری: قوه‌قضاییه با برهم‌زنندگان همایش‌ها برخورد کند

هیچکس حق ندارد مانع برگزاری همایش قانونی شود؛

به گزارش قدس آنلاین، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کسی که مانع می شود اگر خلاف کرده است باید توسط دستگاه‌های مربوطه شناسایی و محاکمه شوند اما کسی که مجوز گرفته نباید کاری کند که به اینجا برسد.

اسماعیل کوثری، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با برنا درباره حملات سریالی اخیر به همایش ها و سخنرانی های اصلاح طلبان گفت: هیچکس حق ندارد مانع برگزاری همایشی که مجوز قانونی دارد شود اما این که در آن مراسم یک سری افراد که جزو فتنه گران هستند حضور داشته باشند مسئله را متفاوت می کند. اینجا افراد دیگری هستند که فتنه گران را می شناسند و در اینجا است که  اختلافات پدید می آید.

وی ادامه داد: آن کسی که اجتماع ها را برهم می زند تبعات کارش را نیز می پذیرد و قوه قضائیه باید رسیدگی کند. کسی که مانع می شود اگر خلاف کرده است باید توسط دستگاه‌های مربوطه شناسایی و محاکمه شوند اما کسی که مجوز گرفته نباید کاری  کند که به اینجا برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    0 0
    وقتي قانون فقط به حاميان دولت و فتنه گران مجوز بر پايي تبليغ پيش از موعود انتخاباتي مي دهد چي ؟ اين درست كه بايد با مجرم برخورد كرد اما نبايد از عوامل جرم زا هم چشم پوشي كرد . اصلا بعضي ها عمدا اينگونه مجوز ها را مي دهند تا جامعه را تحريك و از آب گل آلود ماهي بگيرند . جوانان دلسوز و علاقمند به انقلاب كه حيله گري هاي سياستمدران امروزي را بلد نيستند .

آخرین مطالب

پربازدیدترین‌ها