۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 325890

استاد حوزه و دانشگاه گفت: حرف ما با آمریکا، اسرائیل، داعش، یزیدیان و سلطه‌گران این است که ما شیعیان حسین(ع) هستیم و تا رسیدن به شهادت اهل جهاد و مبارزه خواهیم بود.

اخطار ازغدی به آمریکا، اسرائیل و داعش
به گزارش قدس آنلاین، حسن رحیم‌پور ازغدی استاد حوزه و دانشگاه که در موکب صاحب‌الزمان(عج) عمود 289 در مسیر نجف کربلا در جمع راهپیمایان اربعین حسینی سخن می‌گفت، با اشاره به حضور باشکوه و میلیونی ملل مختلف در راهپیمایی اربعین، گفت: در راهپیمایی اربعین نه تنها شیعیان بلکه برادران اهل سنت، مسیحیان و دیگر ادیان هم به این راهپیمایی پیوسته‌اند.

وی با طرح این سؤال که مذهب اسلام که در اقلیت است چگونه توانسته چنین جمعیتی را جمع و بزرگ‌ترین راهپیمایی جهان را به راه بیاندازد؟ تصریح کرد: این راهپیمایی حاصل اخلاص و خون پاک حسین بن علی(ع) است. روزی حسین هل من ناصر ینصرونی گفت و پیامی نیامد، حالا خدا میلیون‌ها انسان را با شعار لبیک یا حسین(ع) به سراغ اباعبدالله‌الحسین می‌فرستد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در این راهپیمایی از برادران اهل سنت و حتی دیگر ادیان حضور دارند، اظهار داشت: در تعریف شیعه باید بگوییم که شیعه دو وجه دارد که در وجه اول با همه‌ کسانی که با ما سر جنگ ندارد ولو مشرک و کافرند در صلح هستیم و حتی به آنها نیکی می‌کنیم تا از حقوق خود به‌ طور عادلانه برخوردار باشند.

رحیم‌پور ازغدیبا تأکید بر اینکه شیعه حسین(ع) با ظالم و مستکبری که با ما سر جنگ دارد، در جنگ و مبارزه است، افزود: شیعه اهل خدمت به خلق خدا و مدارا با کسانی است که با ما سر جنگ ندارند و در عین‌ حال در مواجه با سلطه‌گران اهل جهاد و مجاهدت است.

وی با بیان اینکه وجهه خدمت به خلق و وجهه جهاد شیعه را باید از امام حسین آموخت، تأکید کرد: حرف ما با آمریکا، اسرائیل، داعش، یزیدیان و سلطه‌گران این است که ما شیعیان حسین(ع) هستیم و تا رسیدن به شهادت اهل جهاد و مبارزه خواهیم بود.

منبع: مشرق

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدحسن IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    خدا حفظتون کنه انشاءالله الهی بحق مولا علی عاقبت بخیر بشین استاد