وبسایت "جوییش پرس" در گزارشی گستاخانه از اتحاد قریب الوقوع ایران و گروه تروریستی داعش برای نابودی رژیم صهیونیستی خبر داد.

ادعای وقیحانه یک نشریه صهیونیستی: اتحاد ایران و داعش نزدیک است!

به گزارش قدس آنلاین، وبسایت صهیونیستی "جوییش پرس" در گزارشی گستاخانه و بی اساس نوشت: ایران و گروه تروریستی داعش در آینده ای نزدیک برای نابودی رژیم صهیونیستی و حتی آمریکا با یکدیگر متحد خواهند شد. در این گزارش آمده است: حملات تروریستی اخیر پاریس بسیار وحشتناک بود؛ اما این تنها آغاز یک عصر جدید است. گروه تروریستی داعش از همان ابتدا در خصوص تلاش برای اداره کل جهان با به کارگیری خشونت های بی رحمانه و نسل کشی، مصمم بود. 

به نوشته این وبسایت، حتی اگر "ابوبکر بغدادی،" سرکرده این گروه تروریستی نیز نابود شود، داعش به فعالیت های بی رحمانه اش ادامه خواهد داد. گروه تروریستی القاعده نیز پس از هلاکت "اسامه بن لادن،" سرکرده خود به فعالیت های غیرانسانی اش ادامه داد. عملیات تروریستی داعش در سراسر خاورمیانه -- از جمله لبنان، سوریه، مصر، اراضی اشغالی فلسطین، عراق، آفریقا، جنوب شرقی آسیا، اروپا، استرالیا و آمریکای شمالی -- ثبت شده است. این گروه تروریستی حتی مدعی شده است حملات مشابه پاریس را در واشینگتن دی سی نیز عملی کند.
جوییش پرس در ادامه این گزارش نوشت: داعش همچنان به اقدامات وحشیانه خود در سوریه ادامه می دهد. روسیه و ایران به همراه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب الله لبنان به کمک "بشار اسد،" رئیس جمهور سوریه شتافته اند. به ادعای این وبسایت، گروه تروریستی داعش برای مقابله با صهیونیستها، سلاح و تجهیزات لازم در اختیار فلسطینیان قرار می دهد. 
این وبسایت در ادامه ادعاهای گستاخانه و بی اساس خود، تروریستهای داعش را با دانشمندان هسته ای ایران مقایسه کرد و نوشت: در حالی که تروریستهای داعش در حال اشغال بخشهای بیشتری از جهان هستند، دانشمندان ایرانی نیز به سختی مشغول فعالیت برای اثبات توانایی های هسته ای خود هستند. ایران پس از توافق هسته ای و لغو تدریجی تحریم ها قادر به دست یابی به سخت افزار های غنی سازی اورانیوم روسیه خواهد بود. به این ترتیب، این کشور می تواند به تدریج به سمت دستیابی به بمب اتم گام بر دارد.
به نوشته جوییش پرس، ایران در حال حاضر کنار نیروهای حامی دولت سوریه با گروه تروریستی داعش می جنگد. رژیم صهیونیستی نیز با هر دوی آنها سر جنگ دارد.
وبسایت جوییش پرس در پایان در ادعایی وقیحانه و بی اساس نوشت: "در شبه جزیره سینای مصر، گروه حماس با فراهم کردن سلاح برای عناصر گروه تروریستی داعش، از آنها حمایت میکند. این در حالیست که این دو گروه در نوار غزه دشمن خونی هستند. این مسئله نشان می دهد گروه های مختلف با مذاهب متفاوت می توانند در صورت نیاز، متحد شوند. می توان گفت گروه تروریستی داعش و گروه های وابسته به ایران برای تحقق یک هدف مشترک -- یعنی نابودی رژیم صهیونیستی --در مناطق "یهودا و شومرون" و دیگر بخشهای کرانه باختری متحد شده اند. این گروهها در آینده نیز می توانند چنین هدف مشترکی در قبال آمریکا داشته باشند. اروپا، روسیه و آمریکا در آن روز با دیدن اتحاد ایران و داعش چه عکس العملی نشان خواهند داد؟"
منبع: خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرعلی IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    0 0
    اسرائیلی ها دست پیش گرفتند که پس نیوفتند
  • جوادي IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    0 0
    حماقت صهيونيست ها از حد و مرز گذشته .از طرفي مي گويند ايران بزرگترين خطر براي رژيم اشغالگر قدس است . از طرفي مي گويند داعش براي ما تا زماني طولاني هيچ خطري نخواهد داشت . و امروز هم كه بحث ائتلاف ايران و داعش را مطرح كرده اند ..... اين ها را كه مي ببينيم ياد گربه اي مي افتيم كه سبيلش را كنده اند و بيچاره دور خودش مي چرخد و تلو تلو مي خورد . اين كله پوك ها بجاي بيتوته در سرزمين مقدس فلسطين بايد ساكن قبرس مس شدند كه هم نژادي هايشان را بيشتر ببينند و قوت قلب بگيرند .
  • علی IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    0 0
    اخه چطور شما میگید داعش با ما که اسراییل باشید کاری نداره , چدور میشه با ایرانی که خیلی با شما کار داره که شما نابود بشید در کنار هم متحد میشند ؟ دوغگوکم حافظت حداقل اول ببینید چیا گفتید بعد حرف بزنین کودک کشها