به نظرم طارمی کمی مغرور شده و فکر کرده گلزنی به همین راحتی است اما گلزنی کار سختی است.

طارمی مغرور شده/پرسپولیس باید والیبال و بسکتبال تمرین کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل نفت تهران یک نیمه عالی و یک نیمه ضعیف بود.

فرشاد پیوس در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: قبل از هر چیز درگذشت هوادار پرسپولیس را از طرف خودم و پیشکسوتان به خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم و واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شدم. به نظر من پرسپولیس نیمه اول عالی و نیمه دوم مقابل نفت خیلی ضعیف بود.

وی افزود: پرسپولیس در نیمه اول فوتبال روز را به نمایش گذاشت و باید با تفاضل گل به رختکن می رفت اما در نیمه دوم افت کرد و شرایط خوبی نداشت و از نظر روحی هم شرایط نامناسبی داشت. به نظر من استرس باعث شده بود که نتوانند از فرصت ها استفاده کنند. باید یک روانشناس کنار تیم بیاورند تا استرس را از تیم دور کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیسی ها خیلی کم تمرین گلزنی می کنند و استرس و فشار زیادی روی تیم است. به نظرم بچه های تیم در هفته باید یک جلسه والیبال و یک جلسه بسکتبال بازی کنند تا از فوتبال دور شوند. این کارها باعث می شود استرس را از تیم دور کنند و از نظر روحی خیلی بهتر شوند.

گلزن سابق پرسپولیس در مورد عدم گلزنی طارمی در بازیهای اخیر اظهار داشت: من می گویم باید طارمی تمرین گلزنی اش را بیشتر کند چون تمام زحمات بچه ها به او ختم می شود. به نظرم طارمی کمی مغرور شده و فکر کرده گلزنی به همین راحتی است اما گلزنی کار سختی است. طارمی مشکل روحی و روانی دارد و باید کمی از فوتبال دور شود. طارمی باید به خودش بیاید و موقعیت ها را تبدیل به گل کند. شک نکنید که او امسال آقای گل می شود اما باید از نظر روحی بهتر شود. طارمی مغرور شده و باید بیشتر استراحت کند و به خودش بیاید تا گلزن خوبی شود.

پیوس در پایان گفت: پرسپولیس می تواند در جمع مدعیان قرار بگیرد چون هنوز بازیهای زیادی تا پایان فصل باقی مانده و بقیه تیم ها هم مساوی کرده اند. پرسپولیس تا صدر جدول 7 امتیاز فاصله دارد و باید بیشتر تمرین گلزنی کند و نقاط ضعف تیم را برطرف کنند. الان تیم مشکل بدنی ندارد و داوری ها هم خوب است و فقط روحی و روانی باید روی بچه ها کار کنند. به نظرم هفته ای 2 جلسه تمرین والیبال و بسکتبال می تواند بچه ها را از فوتبال دور کرده و مشکل روحی تیم را حل کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لبی IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    1 0
    از روی سیری بازی میکنه پرسپولیس باید جنگنده بازی کنه