قدس آنلاین – رها واعظی: به روز رسانی جدید آندروید پوشیدنی های هوشمند، استرس کاربران را برای برنامه ریزی روزانه کاهش می دهد.

کاهش استرس با به روز رسانی جدید آندروید پوشیدنی های هوشمند

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، دستیار دیجیتالی گوگل برای ساعت های هوشمند شکل جدیدی به خود گرفته است.

گوگل در حال حاضر آندروید پوشیدنی های هوشمند خود را به روز کرده  و برای کاربران ساعت های هوشمند آندرویدی، راهی ساده تر به منظور دسترسی به دستیار دیجیتالی گوگل فرآهم کرده است. به این ترتیب کاربران دیگر برای دریافت برنامه های مورد نظر خود دچار استرس نمی شوند و نیاز به چک کردن هر لحظه ی ساعت هوشمند خود ندارند.

با این به روز رسانی، کاربران ساعت های هوشمند آندرویدی، برای دسترسی به دستیار دیجیتالی گوگل تنها کافی است روزی یک بار و تنها در یک زمان، نگاه مختصری به آن بیاندازند.

در به روز رسانی جدید آندروید پوشیدنی های هوشمند، اطلاعیه ها و یادآوری های فوری در خصوص آب و هوا، امتیازات ورزشی، تاخیر و زمان پروازها و سایر مواردی که کاربر مشخص کرده است، به صورت ویژه و در بالای هر یادآوری دیگری قرار می گیرد تا کاربر خیلی زود متوجه آن های شود.

این به روز رسانی جدید با تمام محصولات پوشیدنی آندرویدی از جمله ساعت های هوشمند و لباس های هوشمند سازگار بوده و به طور اختصاصی در Moto 360 سال 2015 به اجرا گذاشته شده است.

کارت های Google Now نیز برای اتصال به گوشی های هوشمند آندرویدی و آیفون ها نیاز دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.