پروين محمدي اگر نقشه بخش جراحي اعصاب بيمارستان قائم(عج) ظرف ۱۰ روز آماده شود، تمام هزينه‌هاي آن را مي‌پردازم وگرنه هيچ... .

خانواده مرحوم مافي‌نژاد بخش اعصاب بيمارستان قائم (عج) را به پايان رساند

اين جمله اي بود که حاج رسول مافينژاد خير بزرگ و نيک انديش مشهدي درست 10 روز پيش از مرگش در جلسه شوراي مشارکت هاي مردمي بيمارستان قائم (عج) بيان کرد، اما...

درحالي که نقشه در موعد مقرر آماده شد و کلنگ ساختمان اين بخش به زمين خورد او که آرزو داشت شاهد پايان يافتن رنج بيماراني که به خاطر کمبود تخت و فضا و امکانات لازم مجبور بودند کنار راهرو بيمارستان بستري شوند و افتتاح اين بخش باشد عمرش کفاف نداد و نهم آذر ماه گذشته دار فاني را وداع گفت.

اما کار ساخت و ساز و اتمام بخش جراحي اعصاب بيمارستان قائم(عج) با همت والاي خانواده شادروان مافي نژاد ادامه دارد و به پايان خواهد رسيد... .

اين مطلب را دکتر داستاني، رئيس بيمارستان قائم(عج) با يادآوري خاطره آن خير بزرگ در چهل و پنجمين جلسه مشارکت هاي مردمي اين بيمارستان که به منظور بزرگداشت روان شاد مافي نژاد با حضور اعضاء خانواده آن مرحوم، اعضاي تيم مشارکت قائم، گروه راه سلامتي و... در سالن شوراي دفتر رياست برگزار شد عنوان کرد و افزود: ياد و خاطره مرحوم مافي نژاد با روحيه خاصي که براي کمک به نيازمندان داشت و قدم هايي که طي 5/1 سال گذشته به عنوان رئيس هيأت مديره اين شورا برداشت، هميشه زنده و باقي خواهد ماند.

وي تصريح کرد: خوشبختانه خانواده مرحوم مافي نژاد نيز قول مساعد براي همکاري و انجام تعهد اخلاقي ادامه کار خير آن مرحوم را دادهاند اميد ميرود با همت والاي اين خانواده کار ساخت و ساز بخش جراحي اعصاب بيمارستان قائم(عج) که به عنوان يک معضل بزرگ براي مردم و مسؤولان حوزه سلامت ميباشد، ادامه و به بهرهبرداري برسد.

دکتر داستاني در گفتوگو با خبرنگار ما درخصوص فعاليت شوراي مشارکت مردمي اين بيمارستان توضيح داد: از يک سال و نيم پيش به شکل رسمي شورا تشکيل شد و در اين مدت با برگزاري جلسات منظم هفتهاي يک بار روزهاي پنجشنبه مشکلات بيمارستان و بيماران مطرح و در همان جلسه تصميم هاي لازم اتخاذ و با جمع آوري کمک خيرين براي رفع مشکلات اقدام لازم به عمل آمده است که خوشبختانه در اين مدت خدمات ارزنده  و چشمگيري براي بيماران، ساختمان، تجهيزات، تعميرات و... بيمارستان انجام شد.

 

  اجراي 7 طرح عمراني به ذست نيکوکاران

رئيس بيمارستان قائم (عج) با اشاره به طرح هاي اجرا شده توسط خيرين اين بيمارستان اظهار داشت: هم اکنون هفت طرح عمراني به دست خيرين در حال انجام است که شامل بخش هاي اورژانس اطفال، جراحي يک ( اجرا شده)، بخش اورژانس قلب، آي سي يو بيمارستان، بخش جراحي مغز و اعصاب اتاق عمل مغز و اعصاب و بخش درمان مداخله گرانه بيماران مغز و اعصاب، ساختمان نرجس، بخش فيزيوتراپي، بينايي سنجي و شنوايي سنجي، بخش اقدام هاي پاراکلينيک ميباشد و ما اميدواريم با بهرهبرداري از اين طرح ها مشکل کمبود فضاي فيزيکي بيمارستان برطرف گردد و مشکلات بيماران کاهش يابد.

وي با قدرداني از مشارکت خيرين در حوزه سلامت گفت: خوشبختانه گروه مشارکت هاي اين بيمارستان نه تنها از جهت مسايل مادي و کمک به بيماران گام هاي مؤثري برداشتند، بلکه روح نيکانديشي و نيکوکاري را نيز ايجاد کرده که روزبهروز گسترش پيدا ميکند.

در اين مراسم دکتر خدايي، مشاور رئيس دانشگاه در مشارکت هاي مردمي نيز با بزرگداشت ياد و خاطره مرحوم مافي نژاد خاطرنشان کرد: با احياي يک فرد يک نسل احيا ميشود و خيراني که براي سلامت مردم و رفع مشکلات بيماران نيازمند از مال خود انفاق کرده و عمل صالح انجام ميدهند در واقع به احياي نسل ها اقدام ميکنند.

در ادامه اين جلسه چند تن از خيران گروه مشارکت هاي مردمي بيمارستان قائم (عج) با بيان خاطراتي از مرحوم مافي نژاد به مرور کارهاي خير و انسان دوستانه او پرداختند و يادش را گرامي داشتند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.