قدس آنلاین-ساحل عباسی:افرادی که به فرموده مقام معظم رهبری عناصر نامطمئنی هستند این روزها با تغییر رنگ ولعاب پس از شش سال وارد عرصه های انتخاباتی شده اند .حمایت های مستقیم کاخ سفید و سران غربی از برخی از جریانهای سیاسی نشانگر همسویی آنها با اهداف ضد انقلابی نظام است .فتنه ۸۸ ماهیت بسیاری از کسانی که در نظام برای غرب کار می کنند را روشن ساخت.

اولین تلاش دشمنان زیرسوال بردن ردصلاحیتها خواهد بود/آزمون فتنه ۸۸ معیار خوبی برای شناخت عناصر وابسته است/برخی فقط رنگ و لعاب خود را عوض کرده اند اما هدفشان همان استحاله نظام  است

یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری در سالهای پس از فتنه 88 ارشاد و آگاهی مردم وشناسایی جریانهای سیاسی تاثیر گذار بر روند و تداوم انقلاب اسلامی و تمایز آنها از جریانهای وابسته به غرب بوده که استحاله نظام را طبق طراحی های غرب در صدر فعالیت هایشان قرار داده اند .با توجه به اینکه دی ماه ماه بصیرت افزایی در تقویم ملت ایران شده است و در آستانه دو انتخاب بزرگ بودن قدس آنلاین در گفتگو با دکتر جعفر قنادباشی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی  دیدگاه های مقام معظم رهبری را درخصوص راههای شناخت کاندیدادهای اصلح از غیر اصلح را مورد توجه قرار داده است.

با توجه به اینکه انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مورد توجه غرب قرار دارد و بی شک مایل است تا برخی عناصر به موفقیت برسند اولین تمهیدات غرب در صورت هوشیاری مردم و عدم توجه به جریانهای سیاسی منحرف چیست؟

-ثبت نام نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به پایان رسید .بی شک با نزدیک شدن به موعد انتخابات، فعالیت های انتخاباتی در سراسر کشور گسترش می یابد.  بنابراین احزاب، گروه ها و افراد مستقل سعی می کنند به گونه ای افکار عمومی را متوجه خود کنند تا در انتخابات بهتر ظاهر شده ،تاثیرگذاری بهتری داشته و به نتیجه مد نظرشان برسند. با رونق گرفتن بازار انتخابات و اوج گرفتن تبلیغات جناحهای سیاسی رسانه های غربی ، معاندین و مخالفین نظام جمهوری اسلامی که مترصد بهره برداری از فضای انتخابات به نفع خود و عوامل داخلی مورد نظرشان هستند بی شک در اولین اقدام بعد از انتخابات یا حتی قبل از آن نهادهای مسئول بررسی صلاحیت کاندیداها ؛ سلامت انتخابات و هیات های ناظر برانتخابات  را همانند سالهای گذشته زیر سوال برده تا مردم را  نسبت به سلامت انتخابات و تایید صلاحیت ها  منحرف نمایند.بی تردید انتخابات دوره های مختلف در جمهوری اسلامی اثبات می کند که روند انتخاباتی در ایران سالم بوده و نهاد شورای نگهبان با دقت و مطالعه مانع بسیاری از تخلفات شده و از ورود افراد فاقد صلاحیت به  انتخابات جلوگیری کرده اند. طبیعی است چنین مساله ای مورد توجه رسانه های گروهی بیگانه قرار می گیرد و البته متاسفانه عده ای هم در داخل هم با اینکه با آگاهی به رفتارهای خود مطمئن هستند که رد صلاحیت می شوند،کسانی که اقدامات واعمال گذشته آنها به گونه ای بوده شورای نگهبان براساس قانون آنها را تایید نمی کند طبیعتا همسو با دشمنان از سر عناد و کینه با نظام جمهوری اسلامی ایران به این تبلیغات دامن می زنند .

-مهمترین اهداف دشمن از استفاده از عناصر مطلوب خود در ورود به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری چیست؟

مسلما افرادی که با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران سر عناد نداشته و همسو با آرمانهای انقلابی نظام هستند و مورد تایید شورای نگهبان قرار می گیرند و در عرصه فضا سازی و مبارزه با نظام  وارد نمی شوند .بی تردید کسانی که در گذشته در مقاطع مختلف جمهوری اسلامی ایران را  زیر سوال برده و اثبات کرده اند  که از خطوط قرمز نظام  عبور کرده و به قانون اساسی احترام نمی گذارند و فقط به پیروزی خود در انتخابات فکر می کنند ، مصالح ومنفعت نظام و ملت برایشان ذره ای مهم نیست از این رو در کنار دشمن و همسو با معاندان و مخالفان نظام  سالها کوشش کرده اند تا طرح براندازی نظام را دنبال و اجرایی کنند که خوشبختانه در همه عرصه ها ناکام مانده اند. آنها ملت را در عرصه های سیاسی ، عرصه نظامی و فرهنگی  بارها در بوته ازمایش قرار داده اند و مردم و نظام در برابر دشمن داخلی و خارجی بارها وبارها از حیطه آزمایش با سربلندی بیرون آمده است .

دوره حساس پیش رو در انتخابات آتی یکی از مهمترین مقاطع انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه مردم ودلسوزان نظام قرار بگیرد .بی تردید یکی از مهترین اهداف  دشمنان انقلاب و اسلام تقویت جریانهای سیاسی همسو با آنان است .گروه ها و عناصر داخلی که به دنبال  براندازی و استحاله نظام هستند  سعی می کنند به نوعی وارد عرصه مراکز تصمیم گیری شوند . به خصوص نفوذ و ورود به مجلس خبرگان که نقش بسیار مهمی در حفظ موجودیت نظام دارد.  بنابراین همه مسئولان و دلسوزان نظام اسلامی در کنار مردم باید مراقب  نفوذ افرادی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باشند که اعتقادی  به قانون اساسی  ندارند و از آزمایش ها و امتحانات سرافکنده بیرون آمده اند .

-مهمترین معیارهای شناخت عناصر مورد توجه غرب که وابستگی آنها  شاید از دید مردم پنهان مانده باشد را اگر بخواهیم از بیانات مقام معظم رهبری استخراج کنیم شما کدام معیارها و نکات را عنوان می نمایید؟

بی تردید حضور و ورود آنها در انتخابات و مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فقط برای تاثیر گذاری بر مراکز اصلی تصمیم گیری نظام است که طبیعتا مردم باید هوشیار باشند  به خصوص که برای شناخت این افراد معیارهای زیادی وجود دارد.توجه به  قانون اساسی و رهنمودهای اخیرمقام معظم رهبری هویت افراد را آشکار می سازد  بی شک توجه به بیانات مقام معظم رهبری همانند آنچه  امسال در نشست دانشجویان بر آن تاکید کردند. ایشان با اشاره به اینکه برخی از افرادی که مایل به ورود در عرصه های مختلف در جمهوری اسلامی ایران هستند افراد نامطمئنی اند زیرا خودشان با اعمالشان ثابت کرده اند که ملت و نظام جمهوری اسلامی هرگز نمی تواند به این افراد اعتماد کند .ایشان اشاره کردند که اینها نشان دادند و ثابت کردند که عناصر نامطمئن و خطر سازی هستند. به طور مشخص اعلام کردند که این بضی ها همان هایی هستند که در سل 88 بازی فتنه بزرگ راه انداختند بنابراین  مساله فتنه ملاک روشنی است . آشوبگران سال 88  براساس شعارهایی که می دادند نشان دادند نه به جمهوریت نظام اعتقاد دارند نه به اسلامیت. بنابراین تنها در خط غرب حرکت کردند فلذا مقام معظم رهبری برای همگان روشن کردند که چه کسانی می توانند بر سرنوشت نظام حاکم شوند و مسیر انقلاب را پویا تر کنند .بی تردید حضور افرادی که در نظام امتحان خود را بد  پس داده اند در هفته های اخیر در عرصه ثبت نام های انتخاباتی بیانگر آن است که آنها آمده اند تا در پس گذشت زمان بار دیگر با  فضا سازی و هجمه های تبلیغاتی شورای نگهبان و نظام را زیر سوال ببرند .مسلما ملت انقلابی ایران هرگز خیانت های آنها  را فراموش نمی کند زیرا می دانند که فتنه گران برای منافع شخصی خود و اطرافیانشان پا به عرصه انتخاباتی گذاشته و در پی  زنده کردن و انگیزه های خبیث خود وارد عرصه انتخاباتی شده اند نه برای خدمتگزاری به ملت و نظام اسلامی. در واقع بیانات رهبری همواره نشان گر اهمیت این موضوع است .مقتم معظم رهبری در شهریور ماه 93 تاکید کردند که مساله فتنه و فتنه گران از مسائل مهم و خطوط قرمز است و باید حتما خطوط قرمز رعایت شود و مردم خط و مرز خود را با فتنه گران مشخص کنند تا در صف افراد خائن قرار نگیرند.  در سخن دیگری فرمودند : در مردادماه سال 88 ظلم بزرگی به نظام شد.آنها در زمان انتخابات ، نظام اسلامی را به لبه پرتگاه رساندند و با اهداف مشخص و از پیش طراحی شده در پی ضربه زدن به نظام بودند .بی تردید مردم آن روزها را از یاد نمی برند افرادی که به فرموده مقام معظم رهبری عناصر نامطمئنی هستند ممکن است در شش سال بعد از فتنه سال 88 با  رنگ و لعاب دیگری به میدان آمده باشند . اما عملا همچنان با جریانهای کشورهای غربی و استکباری همسو وهمراه هستند .بی تردید حمایت های مستقیم کاخ سفید از آنها و راه اندازی شبکه بی بی سی آن هم بیست و چهار ساعته برای بزرگ نمایی حوادث بعد از انتخابات بیانگر آن است که آنها همگام با دشمنان هدفی جز ضربه زدن به نظام اسلامی و ایجاد نظامی سکولار ندارند . بی شک بصیرت مردم انقلابی ایران زمانی که  ماهیت این افراد آشکار شده  به آنها اجازه نمی دهد در لعاب  شعارهای نوین آنها در نظام نفوذ کرده و انتخابات پیش رو را به چالش بکشند .  

-یکی از اهداف فتنه ۸۸ استحاله نظام بود که با بیانات روشنگرانه رهبری این نقشه شوم نقش بر اب شد ،ایا دراین انتخابات نیز امکان ظهوروبروز چنین اهدافی وجود دارد؟

-یکی از مسائلی که مقام معظم رهبری همواره مردم را بدان آگاه کرده و فرا خوانده اند توجه به خواسته دشمن و شناخت مکنونات قلبی دشمنان است وقتی آنها را در کنار برنامه های  فتنه گران  قرار دهیم متوجه می شویم که عناصر داخلی  آلت دست آمریکا و انگلیس بودند  تا نظام را استحاله کنند . بی شک از نظر غرب سرنگونی جمهوری اسلامی به سادگی محقق نمی شود اما از طریق تبلیغات مستقیم و غیر مستقیم با استفاده از عناصر غرب گرا و فراهم کردن زمینه حضور آنها  در انتخابات   نظام را به نظام مورد خواست غربی ها تبدیل  کنند و دست مردم را از انچه به آنها تعلق دارد کوتاه  کنند. لذا اگراز این مساله غفلت شود و این مساله دروازه ای برای حمایت از افرادی که مورد حمایت غربی ها هستند  شود مسلما آنها ذره ای از ضربه زدن به ملت و نظام غفلت نمی کنند .بی شک آنچه غرب در ایران دنبال می کند نظامی همچون نظام های دست نشانده خود در منطقه است اما بصیرت مردم و هوشیاری و توجه به روشنگری های مقام معظم رهبری مانع از نفوذ حامیان فتنه به مراکز اصلی تصمیم سازیهای نظام خواهد شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    این حرفاتون دیگه تکراری شده و مردم شمارو شناختن.