قدس انلاین- قاانی- ماجرای تبدیل وضعیت تمام نیروهای شرکتی به قراردادهای مستقیم همچنان با حواشی و مسایل خاص خود همراه است وه مین امر باعث شده گروهی چنین گمانه بزنند که این طرح تنها وسیله ای برای جذب نیروهای فامیلی در مجموعه های دولتی بوده است.

60 هزار نیروی شرکتی نگران اجرای یک مصوبه// مجلس به دولت تذکر داد

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی قدس انلاین پس از انتشار گفتگوی این پایگاه با مشاور و مدیرکل روابط عمومی دفتر معاونت نیروی انسانی رئیس جمهور با موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی،سیل تماس ها و پیام های اینترنتی با محتوای بلاتکلیفی این نیروها به دستمان رسید که نتیجه آن را در اختیار دفتر معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری قرار دادیم که بیشتر از همه انتقادات نیروهای شرکتی وزارت نفت و نیرو مشهود بود.
البته امروز معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با توجه به ضرب الاجل دولت به دستگاههای اجرایی، روند تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را خوب ارزیابی کرد و اطمینان داد که تا پایان سال نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت می شوند.
لطف الله فروزنده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: بر اساس مصوبه دولت از سال آینده هیچ گونه پرداختی به شرکتهای واسطه ای و پیمانکاری صورت نخواهد گرفت و قطعا تا پایان سال این شرکتها حذف می شوند.
وی خاطر نشان کرد: وزارتخانه های نفت و نیرو که عمده ترین نیروهای شرکتی را دارا هستند در بخشهایی تعاونی ها را تشکیل دادند و در دیگر قسمتها هم در حال انجام است.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در ادامه افزود: وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری به لحاظ اینکه می بایستی بر اساس قانون برنامه، مصوبه هیئت امنا را نیز اخذ کنند در حال انجام مقدمات آن هستند.
فروزنده تعداد نیروهای شرکتی مشمول این طرح را 50 تا 60 هزار نفر عنوان کرد و گفت: در حقیقت نیروهای شرکتی با دولت کار می کردند اما شرکتهایی واسطه این نیروها با دولت بودند اما حال دولت تصمیم گرفته تا این واسطه را حذف کرده و مستقیم قرار داد ببندد و این با قوت پیگیری می شود.
*تذکر مجلس به دولت برای رفع مغایرت مصوبه قرارداد نیروهای شرکتی
دبیرکل کانون انجمن‌ صنفی شرکت‌های خدماتی گفت: از سوی کمیته تنقیح قوانین مجلس طی نامه‌ای مغایرت‌های قانونی مصوبه اخیر دولت برای عقد قرارداد مستقیم کارگران شرکتی با دستگاه‌های اجرایی ارائه شده است.
داود جوانی با اشاره به مصوبه هیئت وزیران مبنی بر عقد قرارداد مستقیم دستگاه‌های دولتی با نیروهای شرکتی اظهار داشت: این مصوبه مربوط به نیروهای شرکتی‌ای‌ می‌شود که در حال حاضر با دستگاه‌های اجرایی از طریق پیمانکار مشغول به فعالیت هستند.
وی ادامه داد: براساس مصوبه هیئت وزیران دستگاه‌های اجرایی موظف بودند تا 15 روز بعد از ابلاغ این مصوبه، تمام نیروهای شرکتی خود را طبق مفاد ذکر شده در آن به صورت مستقیم جذب کنند.
دبیرکل کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌های خدماتی با بیان اینکه این مصوبه مغایرت‌های قانونی دارد، بیان کرد: در حال حاضر، مغایرت‌های قانونی این موضوع در نامه‌ای به مسئولان دولت اطلاع داده شده است.
به گفته این فعال شرکت‌های خدماتی، تمامی مصوبات دولت باید برای رئیس مجلس شورای اسلامی ارسال شود تا از لحاظ قانونی مغایرتی برای اجرا نداشته باشد، اما در حال حاضر رونوشتی از این مصوبه به رئیس مجلس ارسال نشده است.
وی تأکید کرد: طبق اصل 58 و 138 قانون اساسی کل مصوبات دولت برای اجرا باید به اطلاع مجلس برسد.
جوانی ادامه داد: در این راستا کمیته‌ای در مجلس شورای اسلامی وجود دارد که مصوبات را با قوانین متناظر تطبیق می‌دهد.

دبیرکل کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌های خدماتی با اشاره به ارسال نامه‌ای به مجلس از سوی کانون مبنی بر مغایرت‌های قانونی مصوبه‌ دولت، تصریح کرد: طی دو هفته اخیر بررسی‌های کارشناسی در کمیته مربوطه در مجلس مشخص شد که براساس قوانین موجود، این مصوبه 10 ایراد قانونی داشته که طی نامه‌ای از سوی مجلس به دولت ارائه شده است.
وی ادامه داد: دولت یک هفته پس از دریافت این نامه مهلت دارد تا از مصوبه خود دفاع یا مغایرت‌های قانونی آن را رفع کند.
جوانی خاطرنشان کرد: در صورتی که دولت نتواند کمیته مجلس را در خصوص این مصوبه قانع کند، این مصوبه قابلیت اجرا نخواهد داشت.
*رسیدگی به شکایت نیروهای شرکتی دستگاه های دولتی
معاون راهبردی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور درباره اعتراض برخی نیروهای شرکتی گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت و نظر خاص رئیس جمهور مبنی بر حذف اجحاف به نیروهای شرکتی مقرر شد برقراری ارتباط کاری افراد کارشناس با دستگاه های دولتی از طریق قرارداد مستقیم با خود فرد برقرار شود و هیچ شرکت واسط بین فرد و سازمان دولتی قرار نگیرد.
تحریری نیک صفت افزود: البته طبق همان مصوبه برخی از مشاغل حجمی مانند خدمات باغبانی، آشپزی، سرویس ایاب و ذهاب کارمندان و نیروهای خدماتی همچنان به صورت شرکتی خواهند بود، اما استفاده از خدمات سایر افراد کارشناس در قالب نیروهای شرکتی خلاف قانون محسوب می شود.
تحریری نیک صفت افزود: اگر افراد کارشناس در سازمان های دولتی از طریق قرارداد شرکتی پیمان بسته اند این کار خلاف قانون است و برای جلوگیری از اجحاف به این افراد، باید مراتب را به مراجع ذیصلاح از جمله معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گزارش کرد تا مورد رسیدگی قرار گیرد. وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به بیکاری جوانان فارغ التحصیل این افراد اگر اجحافی در حق خود ببینند به خاطر نبود امنیت شغلی و ترس از بیکاری، به مراجع گزارش نمی کنند،آیا نظارتی بر کار شرکت ها می شود، گفت: این را قبول دارم که مشکل اشتغال وجود دارد، اما این افراد می توانند بدون ذکر نام مراتب اجحاف را به مراجع ذیصلاح اطلاع دهند و دستگاه های نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور موظف است نظارت بر کار شرکت های طرف قرارداد با سازمان های دولتی را انجام دهد.
معاون راهبردی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تاکید کرد: همچنین سایت www.mdhc.ir مربوط به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در قسمت ارتباط با ما آماده دریافت گزارش های مردمی و نیروهای قراردادی است که هرگونه اجحاف و یا خلاف قانون را ملاحظه کردند، از این طریق اطلاع رسانی کرده و یا از طریق مکاتبه مستقیم با معاونت یاد شده اقدام کنند.
تحریری نیک صفت در مورد نظارت سازمان مادر بر شرکت طرف قرارداد برای خرید خدمت نیروهای شرکتی گفت: دستگاه های مادر بر اساس قانون فقط خدمات را از شرکت های واسط دریافت می کنند و چون رابطه حقوقی با نیروی شرکتی ندارند، نمی توانند بر وضعیت حقوق آنها نظارت کنند، اما دستگاه های نظارتی مکلفند بر کار این شرکت های واسط نظارت کنند و اگر شکایتی از طرف نیروها ارائه شد، رسیدگی کنند.
تحریری نیک افزود: به محض اینکه فردی گزارش خلاف قانون در یک شرکت را ارائه دهد، حتماً از طریق معاونت توسعه منابع انسانی پیگیری می کنیم.
وی تاکید کرد: افرادی که در حق آنها اجحاف شده باید مکاتبه کنند و معاونت توسعه انسانی از دستگاه مربوطه پیگیری و سوال خواهد کرد.
وی تاکید کرد: قانون جذب نیرو از طریق شرکت در سال های جاری انجام می شد و بعد از این که رئیس جمهور احساس کرد به این افراد اجحاف می شود، قانون جذب نیرو کارشناسی از طریق شرکتی را لغو کرد، بنابراین اگر در جایی هنوز روال سابق اجرا می شود خلاف قانون است و به محض اطلاع با آن برخورد می شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 40
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشاد IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    8 0
    اميدوارم تاپايان سال اين امراجرايي بشه .ازوزير علوم هم ميخواهم مصوبه دولت رااجرايي کند.دوسال هست نيروي شرکتي پيام نورهستم
  • محمد IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    4 0
    سلام. متاسفانه اظهار نظرات متفاوت كار را پيچيده تر ميكند اي كاش همان اول كارگروهي از دولت با هماهنگي با وزارت نفت و نيرو دست به اقدام ميزدنند تا اينگونه سردرگمي ها بوجود نيايد.بنده در شركت تابعه گاز مشغول به كار هستم با اينكه كارمند دفتري هستم (امثال من زيياد است) در پيمان حجمي قرار دادرم و نيروهايي هستند (راننده) در پيمان غير حجمي هستند واقعا چرا بايد در حكومت عدل علي اينگونه ناشايسته سالاريها باشد.در ضمن با حذف پيمانكار چه اتفاق خاصي مي افتد وقتي هيچگونه اضافه حقوقي نداريم و با سقف ساعت كاري 60 ساعت موجه هستيم.كارمندان رسمي هر ماه با پاداش، شارژ انواع كارتها(استخر،رستوران،ورزشي و ...) كلي حال ميكنند ولي يك نيروي قراردادي با ميانگين حقوق 500،000 تومان حقوق حق استفده از هيچيك از مزاياي سازمان را ندارد.قوانين شايع حكايت از اين دارد كه فقط با حذف پيمانكار اتفاق خاصي در سيستم نمي افتد. با وعده هاي اينچنيني 5 سال .... انشاا... خدا عوضش را بدهد.
  • كارشناس شركتي بانك كشاورزي IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
    6 0
    سلام به جاي اين همه صحبت مصوبه را اجرا كنيد تا چشم حسودان و طمع كاران بسوزد.
  • كارشناس شركتي بانك كشاورزي IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
    4 0
    آن چيز كه عيان است چه حاجت به بيان است بابا تو رو خدا دست از اين آزار و اذيت ها برداريد و مارو از اين وضعيت نجات بديد، امان از دست بعضي از پرسنل اين بانك كشاورزي امان.
  • دانشگاه پيام نور IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
    4 0
    فعلا که هيچ خبري نيست دانشگاه پيام نور تا اين لحظه هيچ اقدامي نکرده متاسفانه
  • علي IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    5 0
    برق منطقه غرب 90.12.8 9ساله از مهندسان برق هستم وباشرکتاي وابسته باهام قرارداد ميبندنو از تخصصم استفاده ميکنن با حقوق ناچيز فقط به نامه و بخشنامه اکتفا نکنيد دستگاهاي نظارتي رو بفرسيد رسيدگي بشتري بشه از بلا تکليفي در بيام من يکي از مهندسين اين شرکتم
  • ناشناس IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
    4 0
    همه اين مشکلات همين 100 سال اول است انشا الله درست مي شود نيروهاي شرکتي هم قراردادي ميشوند
  • مهدي IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    4 1
    سلام.چرابر کار شرکتها نظارت نميشود.اين کجا عدالته که از750تومن حقوق فقط340تومن بهت بدن اون هم با300تومن قسط وکرايه خونه
  • نيروي شرکتي اب منطقه اي اصفهان با مدرک ليسانس IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    3 0
    سلام سال نوتون مبارک باشه يه خواهش ازتون داريم اونم اينه که در مورد نيروهاي شرکتي آب منطقه اي اصفهان صحبت کنيد همه ارگانها طبق دستور رئيس جمهور نيروهاشون را قراردادي کردند ولي اب منطقه اي اصفهان برا فرار اومده همه نيروهاش چه ليسانس چه ...... حجمي معرفي کرده تا بلکه دولت راگول زده باشه خواهش ميکنم مطرح کنيد تو را خدا ما چه گناهي کرديم تا حالا صد بار با اين دستور ها ما و خانواده مون خوشحال شديم بعدش فهميديم يه را دررو باز شده و اينا از دستور فرار کردند خواهش ميکنم مطرح کنيد ممنون از لطفتون
  • گ.م IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    2 0
    با سلام. بنده مدت12 سال است در شرکت گاز استان گيلان به عنوان امدادگر با تحصيلات کارشناسي مشغول به کارم حال با مصوبه جديد هيات محترم دولت؛شرکت گاز به علت عدم تمايل به اجراء مانع تراشي نموده و درحالي که قالب کارمان فني و اداري مي باشد، نوع کارمان را حجمي و جزء پيمان حجمي قرار داده است و اين اجحاف در حق ماست. متاسفانه با توجه به اينکه مديران شرکت گاز و پيمانکاران مربوطه از بابت نيروهايي مثل ما که 10 برابر يک نيروي استخدامي کار مي کند و زحمت مي کشد و با اختلاص مديران و پيمانکاران پولهاي بسياري به جيب آنان سرازير مي شود.در حالي که کارگر حتي رنگ يک ريال راهم نمي بيند!و زبان او براي هرگونه اعتراضي به علت ترس از،ازدست دادن شغل بسته است.با اين شرايط اجراء مصوبه دولت بعيد به نظر ميرسد. در ضمن سايت معاونت راهبردي توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور در قسمت ارتباط به ما فعال نمي باشد!؟
  • س.پ IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    3 0
    سلام متاسفانه با همه صحبت هايي كه شده هنوز مخابرات هيچ اقدامي براي قراردادي كردن نيروهاي شركتيش نكرده و هيچ خبري هم نيست . قسمت ارتباط با ما لينك معرفي شده غيرفعال مي باشد. اميدوارم واقعا اين امر تحقق پيدا كنه
  • موجودي IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    1 0
    باسلام و احترام مصوبات و بخشنامه ها و دستورات دولت خوب است ولي متاسفانه مجري خوب که دستورات دولت را بر منويات خود ترجيح دهد کم است و اين عمل کمي بي اعتمادي بوجود مي آورد. مثلا معاونت محترم نيروي انساني رئيس جمهور محترم دستور فرمودنند شرکتهاي واسطه اي حقي ندارند که کارگر شرکتي را اخراج يا استخدام کنند و آن اداره يا سازمان موظف است با آن کارگران پيمان و قرار داد مستقيم ببندد ولي در عمل چنين نيست بعضي مديران اصلا به بخشنامه ها توجهي ندارنند مثل رئيس سازمان مسکن و شهر سازي شهرکرد، همه دستورات دولت را ايشان پيشاپيش از حفظ هستنند و پيشاپيش به صليفه خود انجام داده اند. متاسفانه نه دولت محترم فرصت نطارت دارنند و نه محلي که معترزين بتوانند مورد و مشگل حياتي مطرح و احقاق حقوق کنند خصوصا در شهرکرد سازمان مسکن و شهرسازي فرزند بنده نزديک به سه سال به صورت شرکتي در مسکن و شهرسازي شهرکرد کار کرده و بيمه پرداخت نموده وقتي متوجه شد دولت محترم چنين بخشنامه اي داده فزرند بنده را بدونه هيچ بيگناهي اخراج و يکي از بستگان خود را سر کار آورد تنها گناه بچه من آن است که براي فرزندم عمل جراحي پيش آمد و با اجازه و مشورت آقاي ريس سازمان مربوطه جهت درمان به بيمارستان رفت و پس از برگشت فرزندم را به اداره راه نداد محلي هم براي رسيدگي وجود ندارد از معاونت محترم نيروي انساني رئيس جمهور درخواست بر رسي و دستور بازگشت به کار فرزندم را بدهيد تنها شاغل و کارکن خانواده من همين فرزندم است وبفيه بچه هايم همگي بيکارنند با اينکه تحصيلات عاليه دارند خواهش ميکنم دستور رسيدگي فرماييد
  • ناظميان IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    1 0
    سلام آقاي لطف الله فروزنده و وزير آموزش و پرورش مسئولين محترم ميخواهم با شما درد دلي كرده ام كه پدر و مادرم از هم جدا شده اند و من و بقيه خواهر و برادرانم با مادر مريضمان زندگي ميكنيم و پدرم زندگي جديدي با همسر ديگرش در پيش گرفته .من نميخواهم بچه ها يمان آواره كوچه و خيابان ها بشوند با تمام نيرو تلاش ميكنم تا افراد مفيدي براي جامعه باشند هر چند كه خود من هم زياد سن و سالي ندارم ولي خداي مهربان قدرتي به من داده كه با توكل به خودش با مشكلات مبارزه ميكنم ولي با اين گراني و حقوق و مزاياي كه من ميگيرم شب تا صبح خواب ندارم مريضي مادرم از يك طرف عروس شدن خواهرم از يك طرف و بقيه مشكلات آقايان عزيز و بزرگوار چرا بايد مدرك تحصيلي من كه با هزار بدبختي فوق ليسانس گرفته ام با ليسانس يكي باشد چرا بايد من كه سابقه كارم 10سال با اوني كه 2 سال از لحاظ حقوقي يكي باشيم چرا در نيرو هاي قرار دادي مدرك و سابقه كار ملاك نيست چرا؟ چرا؟ شما را به قرآن قسمتان ميدهم دست ما قرار دادي ها را بگيريد و به حال همه ما فكري كنيد شايد با استخدام ما نا عدالتي هايي كه در حقمان شده جبران شود اگر استخدام نشوم زير اين فشار هاي زندگي از بين ميروم.شنيدم شما رفتارتان مثل امام علي شما را قسم به امام علي ميدهم از حق ما دفاع كنيد با تشكر ناظميان يزد خاتم شهر
  • صدرالله د IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
    4 0
    با سلام و خسته نباشيد خواهشمند است يه پي گيري بفرماييد که بانک ملت با بقيه بانکها چه فرقي دارد که ما با سابقه هاي بالاي 10 سال چند ماه يک بار با يه شرکت جديد قرارداد بايد ببنديم خداوکيلي يه پي گيري بفرماييد با تشکر خدا خيدتان بدهد
  • رضا IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    3 1
    باسلام لطفا خواهش ميکنم درمورد نيرهاي شرکتي بانک ملي گزارش تهيه کنيد درحق ما خيلي ظلم ميشودوکساني که جولوي قرارداي شدن نيروهاي شرکتي رو ميگيره خداکند که يک روز خوش توزندگيت نبيني که نميگذاري حق به حق داربرسددد
  • مسعود IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    1 0
    سلام باتوجه به دستور ريس جمهور متاسفانه مديران بلند مرتبه کارخانه ذوب اهن اصفهان کارکنان ستادي اجرايي شرکت رسول ماشين را قرارداد معين نکرده اند و مي گزارند اين کار انجام شود لازم به ذکر است که از نيروها هم اخراج ميکنند دردمان را به که گوييم امروز چهارم خرداد ماه نودو يک
  • شرکت گاز استان تهران IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
    2 0
    با سلام و احترام ، مسئولين محترم رسيدگي ما جمعي از نيروهاي پيماني شرکت گاز استان تهران مي باشيم . از شما خواهشمنديم به ما هم توجهي کنيد . در کل استان تهران از حدود 5000 نفر نيروي پيماني فقط 300 نفر قرادادي شده است . حتي در بعضي از نواحي که حدود 50 نفر نيروي ارکان ثالث هستند فقط 5 نفر قراداد مستقيم شده اند و 45 نفر بلا تکليف مانده اند و اصلا رسيدگي نمي شود و ما بعد از گذشت 3 ماه از سال 91 هنوز از پيمانکار حقوق مي گيريم يعني ما در اين دولت جايي نداريم يعني بخشنامه ها فقط براي ان 5 نفر صادر شده است اين که بدتر شد قبلا شرکت گاز 2 بخش بود حالا تبديل به 3 بخش شده (رسمي / قراردادي / و دوباره ارکان ثالث ) حالا که بدتر شد همون همکاراي قبلي ما که با هم در يک پيمان بوديم حالا بايد واسه ما قيافه بگيرين که قراردادي شدن ما با 5 سال سابقه کار فقط به خاطر اينکه ديپلم داريم اما اونا با 1 سال سابقه چون فوق ديپلم دارن خوب حداقل همه رو قراردادي مي کردن بعد يه مهلت مي دادن واسه ارتقاط تحصيل پس ما که با جون ودل توي اين 5 سال کار کرديم چي؟؟؟؟؟ اگه کار مارو قبول ندارن چرا پس ما رو نگه داشتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • نيروهاي شرکتي بانک ملي IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
    1 0
    باسلام مديران محترم آخه تا کي ما بايد گزارش بديم يکي هم به فکر ما نيروهاي شرکتي بانک ملي باشه تاکي تحمل کنيم بابا بانک ملي وشرکت ملي خدماتي تدارک برده استخدام کرده نه نيرو مارا به عنوان خدمتگذار استخدام کرده اند ولي ما داريم کارهاي بايگاني ،تحصيلداري،پست،صدورکارت،و.......را انجام ميديم شما را به فاطمه زهرا قسم وضعيت قرارداد مستقيم ما را هرچه زودتر حل وفصل کنيد سپاسگذاريم
  • شيما IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    0 1
    با سلام نيروهاي شركتي ادارات و واحدهاي تابعه سازمان تحقيقات آموزش و ترويج كشاورزي بعد از چند ماه مجددا شركتي مي شوند . ابا مسئولين محترم به فكر نيروهاي شركتي هستند يا خير؟ لطفا بررسي كنيد . سپاسگزارم
  • دانشگاه پيام نور IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
    6 1
    با سلام ما کارکنان شرکتي دانشگاه پيام نور که در مشاغل تخصصي مشغول به کار ميباشيم. تا کنون که 3 ماه از سال 91 سپري شده است هنوز هيچ اقدامي از سوي دانشگاه در خصوص تبديل وضعيتمان صورت نگرفته است. جالب اينجاست که " آقاي فروزنده " خودش يکي از اعضاي مهم هيئت امناي دانشگاه پيام نور ميباشد........
  • رها IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
    0 2
    متاسفانه شرکت بهره برداري نفت و گاز زاگرس جنوبي با عنايت به اينکه مي بايست طبق مصوبه اخير دولت مبني بر تبديل وضعيت کارکنان تا پايان سال 90 اقدام مي شد تا کنون تعلل و اهمال نموده است . اميد است مدير محترم شرکت بهره برداري نفت و گاز زاگر س جنوبي نسبت به اين مهم تسريع بعمل آورند . متاسفانه اسامي واجدين شرايط به کندي صورت مي گيرد . ÷يشنهاد مي گردد با توجه به اينکه کارکنان جهت تبديل وضعيت مي بايست به ستاد مرکزي مراجعه نمايند بعد مصافت محل سکونت برخي از کارکنان و خطرات راه به طوري است که شايسته است چاره اي انديشيده شود تا کارکنان مناطق عملياتي دبه ستاد مراجعه ننمايند و امور اداري مناطق متولي اين کار شود تا از حجم افراد مراجعه کننده و دوري راه کاسته شود . بنا بر اين مي بايست هر يک از کارکنان واجد شرايط در خود مناطق عملياتي و يا شرکت مطبوع نسبت به انعقاد قرار داد مبادرت نمايند تا وقت مديريت از بابت ازدحام افراد گرفته نشو.د
  • نيروهاي شرکتي اداره پست استان ايلام IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    1 1
    ماازاين همه .... خسته شده ايم
  • نوروز IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
    1 0
    لطفا در مورد نيروهاي تاسيساتي شرکتهاي پيمانکار دانشگاه تهران بررسي و اعلام نظر بفرماييد. آنها کماکان با 15الي20 سال سابقه بلاتکليف هستند.
  • lمحمود دهقان IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    حدو 2سال است بصورت نيروي پيمانکاريدر اموزش پرورش شهرستان فيروز اباد خدمت نمودم ايا امکان استخدام بصورت قراردادي وجود دارد
  • همايون IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
    3 0
    شما رو بخدا پيگر جريان کاري نيروهاي شرکتي راه آهن هم باشيد چون واقعاً داره حق کشي ميشه وهيچ کس نيست که به داد ما کارگرها برسه.مجلس با اين طرح مخالفت کرد و بهونه داد دست آقايون راه اهن.اينها نماينده نيستن که با کارگرها دارن اين کار رو ميکنن!!! آقايون نمايندگان مجلس فراموش نکنيدکه شما رو به اينجا رسونده وبا راي کي رفتيد مجلس
  • رضا IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
    5 0
    باسلام ميخواستم آخرين اخبار تبديل وضعيت نيروهاي شرکتي(بخصوص راه آهن)روبدونم يا اينکه چه برسرفوريت دوم اين طرح آمده ياخواهدآمد؟؟(يکفوريت آن توسط نمايندگان تصويب شده) بايد ببخشد که هميشه مزاحم ميشم ولي به من هم حق بديدآخه 7 ساله که شرکتي مشغول انجام وظيفه هستم وحالا ديگه سنمم زيادشده وانيد ديگهاي بجزء همين يکي ندارم. اگه از دستتون کاري برمياد محض رضاي خدا وخشنودکردن دل عده اي کارگر انجام بديد.پيروزباشيد
  • نيروي شرکتي بانک IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    2 0
    با سلام انشااله خدا کمک مي کنه و مصوبه نيروي شرکتي 19 شهريور ماه به همت نمايندگان محترم تصويب مي شه و دل هزاران خانواده شاد ميشه. وقتي شرکتها کاري نمي کنند چرا بايد حق ما را بکيرند به خدا اين انصلف نيست.
  • فرهاد IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    0 0
    باسلام لطفا تکليف کارگران شرکتي شهرداري رامسر که الان چند سال است که با سواستفاده شرکتها مواجه هستندرا مشخص کنيد مي خواهند وضع را از اين بدتر کنندوبه شرکتهاي حجمي واگذار کنند . کارگر شهرداري رامسر
  • فرهاد IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    0 0
    باسلام لطفا تکليف کارگران شرکتي شهرداري رامسر که الان چند سال است که با سواستفاده شرکتها مواجه هستندرا مشخص کنيد مي خواهند وضع را از اين بدتر کنندوبه شرکتهاي حجمي واگذار کنند کارگر شهرداري رامسر
  • فرياد IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    0 0
    راه آهن شير تو شيره، به صورت رندوم بعضي ها استخدام شدن ، ان شاء الله که پارتي نشده باشه- تا تکليف بقيه چيه خدا مي دونه
  • شرکتي پيام نور IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    6 0
    با سلام. نيروهاي شرکتي در پيام نور هنوز تبديل وضع نشدند. آقاي فروزنده خود نيز از هيآت امناي اين دانشگاه مي باشند ولي اين دانشگاه دوباره با شرکت ديگري قرارداد بسته و از ما خواسته شده در بانک تجارت حساب باز کنيم. البته ما جزء نيروهاي شرکتي کارشناس مي باشيم با مدارک ليسانس و فوق ليسانس. لطفاً پيگيري کنيد.
  • ابراهيم از ساري IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
    4 0
    سلام شما را به عزيزترين کسي که دوستش داريد نيروهاي شرکتي در دانشگاهها رادر يابيد خانواده ها دارد از هم مي پاشد با تشکر
  • reza IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    6 0
    تا كي بايد منتظر موند خسته شديم
  • رضا IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    9 0
    سلام رضا هستم از شرکت نسوز توکا ذوب اهن اصفهان ميخواستم بدونم اين مصوبه از کي اجرا ميشه اين روزا بوي اخراج شدن کارگرا مياد يه مرد پيدا بشه به داد ما برسه ازتون خواهش ميکنم به اين مسول ها برسونيد که ما هم ادميم
  • علي IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
    0 0
    سلام باتوجه به تصويب هيئت وزيران ومعاونت نيروي انساني مبني بر استخدام نيروي شرکتي سازمانها و بانکهاي خصوصي براي سال جديد ميتوانند از نيروي شرکتي استفاده کنند .
  • عليميرزايي خانگيران سرخس IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 0
    نميدانم چه بگويم 80 سال است که اين مناطق و اين نعمت خداداي سفره اي بر مومنين خدا در 8 کيلومتري اينجاست کارگران که 25 سال کار کرده اند استخدام نشده اند بعد از استانهاي دور بليط هواپيمايشان اندازه حقوق کارگران اين منطقه است اونوقت ميگه سرفه جويي ؟ قناعت؟ اسکان جا خواب خوراک و ...اول خويش بعد درويش/
  • سيما IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
    0 0
    من همسر يکي از رانندگان شرکت حمل و نقل توکا هستم تبعيض را بخوبي حس کردم آنموقع که بن هاي 500 هزار توماني ماه رمضان را به رانندگان قراردادي ميدهند و به ما هيچ يا براي روز حمل و نقل به هر نفرشان يک پتو يا بن چند روز پيش که 360 هزار توماني بود و به ما هيچ آيا واقعا همسر من که 16 ساعت کار ميکند با آن راننده اي که 12 ساعت کار ميکند و فقط قراردادي است فرق ميکند يکي در اين دولت يا مجلس جواب من را بدهد.آيا عدالت همين است؟
  • علي IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    تبديل وضعيت نيروهاي شرکتي بانک مسکن چي شد چرا وعده و وعيد الکي ميدي
  • ف IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    0 0
    خدايا کسي نيست که يک قانوني براي بانک رفاه بگذارد .بانک صادرات و...نيروهاي شرکتي را قراردادي کرد ولي ما به همت مسئولين بانک رفاه هنوز اندرخم يک کوچه ايم هرکسي مي ايد فقط به فکر جيب خودش است و به نيروهاي شرکتي به عنوان برده رفتار مي کنند وبه انها به مانند برده نگاه مي کنند خدايا خدايا خدايا ...........................
  • محفوظ IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    با سلام و احترام علیرغم گذشت چندین ساله قوانین، همچنان نیروهای کارشناسی در جهادکشاورزی با قراردادی که از محل اعتبارات عمرانی پرداخت می گردد مشغول به خدمت هستند و این در حالی است که در کلیه استانها از محل اعتبارات جاری تامین اعتبار شده است. چرا موضوع را خبرنگاران شما به صورت جدی پیگیری نمی شوند . جهادکشاورزی خراسان رضوی-اقای اذری معاون منابع سازیمانی وقت این کار را بر خلاف سایر استانها انجام و تعداد بسیاری زیادی خانواده را همچنان با حداقل مبالغ مشغول فعالیت می باشند. با تشکر