قدس آنلاین- تبریز: دبیر هیات بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی گفت: مردم و نمایندگان کاندیداها می‌توانند تخلفات احتمالی را از طریق سامانه جامع بازرسی انتخابات و همچنین در روز رای‌گیری از طریق شماره تلفن ۱۱۱ به هیات بازرسی گزارش کنند.

مردم و نمایندگان نامزدها تخلفات انتخاباتی را گزارش کنند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رسول مباشر جنت در جلسه هیات‌های بازرسی انتخابات استان و شهرستان‌ها، با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع بازرسی انتخابات در وزارت کشور، گفت: بازرسان انتخابات از طریق این سامانه، تحولات انتخاباتی را به صورت آنلاین گزارش خواهند کرد و عملکرد بازرسان از طریق این سامانه کنترل خواهد شد.

وی افزود: مردم و نمایندگان نامزدها نیز می‌توانند با این سامانه در ارتباط باشند و علاوه بر آن سامانه تلفنی 111 نیز در روز رای‌گیری آماده دریافت پیشنهادها، انتقادها و گزارش تخلفات احتمالی از سوی مردم خواهد بود.
جنت، از تهیه چک‌لیست‌های بازرسی انتخابات برای اولین بار خبر داد و گفت: در این چک‌لیست‌ها که در روز رای‌گیری در اختیار بازرسان قرار داده می‌شود بیش از 20 شاخص و ماموریت تعریف شده است که بازرسان باید انجام دهند.
دبیر هیات بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی همچنین از هیات‌های بازرسی شهرستان‌ها خواست افراد خوش‌نام، بی‌طرف و آشنا به امر انتخابات را به عنوان بازرس تعیین کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.