مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: ستاد ویژه برنامه ملی " نوروز بازار" در میراث فرهنگی خراسان رضوی تشکیل شد.

ستاد ویژه برنامه ملی "نوروز بازار" در میراث فرهنگی خراسان رضوی تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی، این ستاد صبح امروز در اتاق جلسات این اداره کل برگزار و مهمترین موضوعات و محورهای برنامه‌های اجرایی در نوروز 95 مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه ستاد ویژه برنامه ملی نوروز بازار تشکیل شد که بر این اساس ابوالفضل مکرمی فر به عنوان جانشین ستاد و عضو شورای هماهنگی و برنامه ریزی انتخاب و دیگر اعضاء کمیته های این ستاد نیز معرفی شدند.

این ستاد متشکل از کمیته‌های هماهنگی و پیگیری، فرهنگی، مردم شناسی، صنایع دستی و بازار، مالی و اداری، اجرایی و علمی و پژوهشی است و محمد حسین مطیع معاون صنایع دستی، محمد رضا پهلوان رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی، علی اکبر احمد زاده رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان مشهد، مهدی کفشچی، فرید جواهر زاده، فرزاد قندهاری و تعدادی دیگر از کارشناسان این اداره کل مسئولان و اعضاء این کمیته‌ها را تشکیل می‌دهند.

با اجرای طرح ملی جشن نوروز در قالب برنامه "نوروز بازار"، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، آثار تاریخی، جاذبه‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان خراسان رضوی در کنار آداب، سنن و فرهنگ و رسوم مردم شهرهای مختلف خراسان رضوی معرفی می شود.

حسین زارع صفت مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نیز در جلسه مربوط به برگزاری این برنامه که هفته گذشته در این اداره کل برگزار شد ضمن تاکید بر حفظ سنت‌های زیبای نوروز گفت: آئین، آداب و رسوم نوروز باید حفظ شود و به آیندگان معرفی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.