استاندار قزوین گفت: دولت برای موفقیت بیشتر در ابعاد داخلی و خارجی نیازمند پشتیبانی، هدایت و همراهی مردم است تا برنامه های پیش بینی شده به سرانجام برسد.

دولت برای موفقیت در داخل و خارج از کشور نیازمند حمایت مردم است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر،  فریدون همتی در سفر به شهرستان البرز برای افتتاح طرح های عمرانی دهه فجر عصر پنجشنبه در جمع مردم شهر محمدیه در مسجد جامع این شهر گفت: هیچ افتخاری برای مسئولان بهتر از خدمت صادقانه و بی منت نیست.

وی افزود: مسئولان و کارگزاران دولت افتخار خدمت گذاری به مردم را دارند و اگر همراهی مردم در کارها صورت گیرد موفقیت ها دوچندان می شود.

استاندار تصریح کرد: دولت برای موفقیت بیشتر در ابعاد داخلی و خارجی نیازمند پشتیبانی، هدایت و همراهی مردم است لذا به استانداران و مدیران توصیه کرده ارتباط صمیمی و نزدیکی با اقشار مختلف مردم داشته باشند و تکریم مردم دراولویت برنامه ها و اقدامات دستگاه های اجرایی و کارگزاران دولت باشد و مدیران مردم را به عنوان اعضای خانواده خود تلقی کنند.

همتی با تاکید بر این که مردم ولی نعمتان مسئولان و مدیران هستند، تصریح کرد: باید در خدمت رسانی به مردم تسریع شود و با دقت و کیفیت بخشی به کارها تصویر خوبی از دولت تدبیر و امید در ذهن مردم ایجاد کنیم تا ماندگار شود.

وی در مورد موفقیت در مذاکرات هسته ای هم اظهارداشت: یکی از مهم ترین چالش هایی که تا به حال کشور با آن درگیر بوده در دولت تدبیر و امید با رفع تحریم ها کنار رفت و ۱۲ قطعنامه علیه ایران لغو شد و درحال حاضر جمهوری اسلامی در مدار تجارت هسته ای قرارگرفته و از حق هسته ای برخوردار شده است.

استاندار یادآورشد: موفقیت در زمینه هسته ای با تدبیر و هوشمندی رهبری با طرح نرمش قهرمانانه، ابتکار دولت و تلاش و مجاهدت تیم مذاکره کننده به نتیجه رسید.

همتی خاطرنشان کرد: انتقال پرونده هسته ای در دولت تدبیر و امید از شورای امنیت ملی به وزارت امور خارجه و خارج شدن از وضعیت امنیتی ابتکار دولت تدبیر و امید بود و در سایه مقاومت و ایستادگی ملت توانستیم به دانش هسته ای دست یابیم.

استاندار قزوین افزود: دهها و صدها دانشمند هسته ای مشغول فعالیت هستند و با اراده خود می توانند در کمتر از دو سال اراک، نطنز و فردو را بسازند و این موفقیت بزرگی است که به رهبری، شهدا، ملت و همه گروه های سیاسی تعلق دارد و مدیران بایستی این دستاورد بزرگ را برای مردم بخوبی تشریح کنند.

استاندار در ادامه بیان کرد: بعد از موفقیت برجام یک، برنامه مشترک ملی برای اجرای برجام ۲ که در واقع همان تحقق اقتصاد مقاومتی است عملیاتی می شود.

همتی گفت: دولت مصمم است با بهره مندی از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های داخلی و تدوین برنامه بلند مدت بتواند با جذب بخش خصوصی و دستیابی به رشد ۸ درصدی در مسیر رونق اقتصادی گام بردارد.

وی افزود: محور اقتصاد کشور باید مبتنی بر تولید صادرات محور باشد تا بتوان اقتصاد کشور را سامان داد و محصولات و تولیدات داخلی از نظر قیمت و کیفیت قابل رقابت با همتای خارجی خود باشد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.