قدس آنلاین/همدان/ محمود شهرام فرد : بعد از گذشت ۳۷ سال از عمر انقلاب ؛ هر روز شاهد نمایان شدن دستاورهای جدیدی از فرزندان انقلاب اسلامی ایران هستیم.

با هزینه  ۳۵۰ میلیارد تومانی ۵۱۴ پروژه در همدان به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ محمودرضا عراقی معاون عمرانی استاندار ی همدان با اعلام مطلب فوق افزود:  یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی خدمات‎رسانی به مردم در همه نقاط به ویژه نقاط محروم است و با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط امروز دولت شاهد افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های زیادی در کشور در دهه فجر هستیم.

عراقی با اشاره به اینکه دولت در خدمات‌رسانی و بهره‎برداری از پروژه‌های عمرانی به مردم کوتاهی نکرده است، گفت: اعتبار این پروژه‌ها از محل بودجه‌های جاری تأمین شده است.

وی در ادامه به مسئله انتخابات در هفتم اسفند اشاره کردوگفت: نظام ما بر اساس انتخابات آزاد استوار بوده و بزرگترین شاخصه  انقلاب هم، این اصل مهم بوده است.

عراقی با اشاره به انتخاب اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: نباید در انتخابمان سلیقه‌ای عمل کنیم بلکه آنچه برای انتخاب مهم است توجه به خصوصیات و شاخصه‌های یک فرد اصلح است.

وی با استناد به فرمایشات امام راحل و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت: اخلاق‌مداری مهمترین اصل در انتخاب افراد است و باید بر اساس این محور حرکت کنیم.

معاون استاندار با اشاره به اینکه مردم کشورمان در انتخابات گذشته با حضور حداکثری خود حمایت از نظام در همه عرصه‌ها را به اثبات رسانده‌اند بر حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات آزاد و تعیین سرنوشت کشور یکی از آرزوهای دیرینه مردم تا قبل از پیروزی انقلاب بود ؛ افزود: مردم انقلابی ایران بعد از پیروزی با مشارکت حداکثری خود در همه انتخابات به این مهم دست یافتند.

معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول سال‌های پیروزی انقلاب تاکنون علیه ملت ایران یادآور شد : در طول سه دهه گذشته برخی غفلت‌ها باعث شد تا دشمنان ، مشکلاتی را برای مردم مابه وجود آورند.

وی افزود: با این وجود با هدایت‌های رهبری و پشتیبانی مردم از نظام و ولایت، ملت ایران در برابر همه توطئه‌های دشمن با استقامت و پایداری ایستاد گی کردو سربلند و پیروز از تمامی این میدان ها بیرون آمد.

وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در کشور گفت: اجرای طرح تحول سلامت یکی از مهمترین طرح‌هایی بود که این دولت توانست به عنوان خدمتی ماندگار آن را برای مردم اجرایی کند.

عبدالعظیم رضایی فرماندار  ملایر نیز  با اشاره به افتتاح 142 طرح و پروژه در شهرستان ملایر ؛ گفت: در ایام دهه فجر تعداد پروژه های ذکر شده  با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد تومان کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.