قدس آنلاین- تبریز:وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به رضایت ۷۰ درصدی مردم ایران از طرح تحول نظام سلامت گفت: باید برای دوره پسابرجام کاری کنیم که امن بودن و سودآور بودن سرمایه‌گذاری در ایران را به سرمایه‌گذاران بین‌المللی نشان دهیم.

رضایت ۷۰ درصد ایرانی‌ها از طرح تحول‌نظام‌ سلامت/ امنیت سرمایه‌گذاری در ایران را نشان دهیم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سیدحسن قاضی زاده‌هاشمی صبح امروز در جمع مدیران کل آذربایجان‌شرقی و جمعی از اعضای شورای اداری آذربایجان‌شرقی از نگرش‌های سوسیالیستی و اجازه ندادن به بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در ساخت مراکز درمانی انتقاد کرد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز از جمله دانشگاه‌هایی بود که مشکلات زیادی داشت ولی در حال حاضر توانسته است رتبه چهارم کشوری را به خود اختصاص داده و عملکرد خوبی به نمایش بگذارد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی تبریز رضایت داریم و 230 هزار متر مربع پروژه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حال احداث است.

وی اظهار داشت: البته با توجه به گزارش مرکز ملی آمار ایران، بیش از 70 درصد مردم ایران از اجرای طرح تحول نظام سلامت، رضایت دارند و این دستاورد بزرگی برای ما است.

وی یادآور شد: در گذشته نگرش‌های سوسیالیستی وجود داشته و به بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در ساخت درمانگاه و بیمارستان اجازه داده نمی‌شد که با این نگاه شاهد رشد نخواهیم بود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد:  پسابرجام فرصت بسیار مناسبی است تا برای تحقق این مهم بیش از پیش تلاش کرد و البته نباید چندان به حرف این و آن گوش کرد و به انتقادهای غیرمنصفانه توجه کرد.

وی تصریح کرد: عده‌ای که خود از مسائل آگاه هستند انتقادهای ناروایی را مطرح می‌کنند و باید به اینگونه افراد گفت اگر آب نمی‌آورید لااقل کوزه را نشکنید چرا که اینان خود به شرایط بهتر آگاه هستند.

هاشمی افزود: اخیرا اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری دیداری داشتند و ایشان انتظار داشتند که «رشد کشور را به هشت درصد برسانیم» و این در حالی است  این رقم در دولت گذشته منفی 6 درصد بود و البته در حال حاضر این روند مثبت شده و حدود 2 درصد است.

وی گفت: باید برای دوره پسابرجام کاری کنیم که امن بودن و سودآور بودن سرمایه‌گذاری در ایران را به سرمایه‌گذاران بین‌المللی نشان دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.