قدس آنلاین/همدان/محمود شهرام فرد : امام جمعه همدان خطاب به کاندیدادهای انتخابات: اگر به شعارهای داده شده عمل نکنید، درحق مردم ظلم کرده اید.

کاندیداهای خود را با بصیرت انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازهمدان:آیت الله غیاث الدین طه محمدی ؛نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه همدان با اعلام مطلب فوق درخطبه های نماز جمعه این هفته همدان؛افزود:  یک نماینده شجاع و صالح باید مصلحت

 کشور را با هیچ چیز عوض نکند و مانند نماینده‌هایی نباشد که  پای هربرگه‌ ای را امضا کرده و باج دادند و مصالح این ملت را به خطر انداختند.

وی در ادامه تاکیدکرد: مردم باید تا مرحله آخر تحقیق نموده و کاندیدای خود را با بصیرت و آگاهی انتخاب کنند و هم‌اکنون این فضای خوب در کشور مهیا ست.

وی از کاندیداها خواست به هیچ عنوان  فضای انتخاباتی را تیره و تار نکنند،  و به مردم فرصت دستیابی به حقیقت را بدهند، تا ملت با شناخت کامل به کاندیدای اصلح خود رأی داده تا در آینده با وجود افراد توانمندو دانشمند از مجلسی

پاک وسالم بهره مند باشیم.

امام جمعه همدان افزود: نمایندگان بدانند که چه چیزی را برای این مردم تبلیغ می‌کنند و چه به خورد این ملت می‌خواهند بدهند، چون همه این نمایندگان باید پاسدار خون شهیدان این مرز وبوم باشند. 

وی با اشاره به اینکه دوره انتخابات لغزشگاه عجیبی است، افزود: بسیاری از افراد به خاطر این موضوع زمین خورده و بسیاری دیگر هم به زمین خواهند خورد.

وی در ادامه گفت: اگر کاندیدایی به‌دنبال تعصبات جناحی و گروهی باشد در صورت راه یافتن به مجلس نمی‌تواند به تشکیل مجلسی  کارآمد و توانمند که در جهت مصالح کشور حرکت می کند کمکی نماید، ودر این وضعیت احتمال به

خطر افتادن مصلحت کشور افزایش خواهد یافت.

وی افزود: کاندیداها برای انتخابات وقت گذاشته،  هزینه می‌کنند و وقت مردم راهم می‌گیرند، چه بسا با این کارها خط انحرافی به مردم داده آن‌گاه روز قیامت در محضر خداوند باید پاسخگو وشرمنده باشند.

وی تاکید کرد: خیلی از افراد روز قیامت به‌علت سخت شدن قضاوت در حقشان می‌گویند که ای کاش در دنیا مسئولیتی بر عهده شان نبود به همین علت افرادی که برای مدیریت به میدان ورود پیدا می کنند باید از توانمندی لازم

 برخوردارباشند.

محمدی تصریح کرد: یک مدیر لایق اصل را رها نکرده و به حاشیه نمی‌پردازد. ما در میدان‌ کارزار نیازمند مدیرانی همچون مالک اشتر هستیم لذا کاندیداها بدانند در عرصه مدیریتی ؛ چقدر مالک گونه عمل کرده‌اند.

امام جمعه همدان در ادامه خطبه ها افزود: امروزه در بعضی  مواقع بر سر یک پست می‌جنگیم و یکدیگر را تخریب می‌کنیم و برخی مواقع برای رسیدن به یک پست مقام همدیگر را پس می‌زنیم که متأسفانه این فضا، فضای چرکینی شده است.

وی یکی از وظایف شرعی کاندیداها را کناره گیری به نفع کاندیدای اصلح وتوانمند اعلام کردو گفت:  افرادی که صلاحیت آن‌ها تائید نشده است؛ به هیچ عنوان نباید جوسازی کنند چرا که ممکن است ، اشتباهی انجام شده  که در

صورت اشتباه بودن قابل اصلاح خواهد بود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.