رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۳ هزار و ۱۸۰ سایت متخلف در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

۳ هزار سایت متخلف در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد حسینی پور در گفت‌وگو با تسنیم در زاهدان اظهار داشت: امسال بیشترین پرونده‌ها در حوزه برداشت غیرمجاز و کلاهبرداری بوده که 96 درصد آنها کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که نسبت به نشر اکاذیب اقدام می‌کنند پلیس فتا با آنها مقابله می‌کند، افزود: در سال گذشته بیشترین پرونده ها در زمینه برداشت‌های غیرمجاز بوده که امسال نیز آمار ارتقاء یافته است.

حسینی پور بیان کرد: پلیس فتا در شهرستان‌های، زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار مستقر بوده و تاکنون  3 هزار و 180 سایت متخلف شناسایی کرده است.

رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: امسال 116 متهم مرد و 25 متهم زن دستگیر شده 98 درصد مزاحمت‌های اینترنتی کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری میانگین کشف پرونده ها به 9 روز رسیده که نسبت به میانگین مشابه سال گذشته پیشرفت قابل‌توجهی داشته است، تصریح کرد: پس از برداشت‌های مالی غیر مجاز، نشراکاذیب، هتک حیثیت، انتشار فیلم‌های خانوادگی، مزاحمت‌های فضای مجازی و ... در رده‌های بعدی جرائم اینترنتی قرار دارند.

حسینی پور خاطرنشان کرد: همچنین پلیس فتا استان با مجوز قانونی بدون اغماض با سایت‌ها و جرائم سایبری بدلیل نداشتن مجوز قانونی برخورد و پیگیری می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.