قدس آنلاین: رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به تفویض اتاق ایران در بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی کشور به اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در این راستا هیئت ۳ نفره از اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان برای بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی انتخاب شدند‌.

انتخاب هیئت ۳ نفره از اتاق اصفهان برای بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی کشور

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در یازدهمین جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: واحدهای صنعتی در بخش‌های مختلف با مسائل و مشکلات متعددی روبرو هستند و اتاق‌های بازرگانی می‌توانند علاوه بر رصد این مشکلات راهکارهایی اجرایی را به تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران اقتصادی کشور ارائه کنند.
وی از آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان برای تقویت صادرات استان اصفهان به روسیه خبر داد و افزود: 2 کمیسیون تجارت و حمایت از سرمایه‌گذاری، برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلند‌مدت توسعه صادرات به روسیه را بررسی می‌کنند.
رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان بیان کرد: اتاق بازرگانی می‌تواند با راه‌اندازی دفتر در روسیه به شرکت‌های اقتصادی استان خدمات ارائه کند.
حضور آژانس‌های مسافرتی اصفهان در نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری
نائب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه خواستار اطلاع‌رسانی عموم اعزام هیئت‌های تجاری اتاق بازرگانی اصفهان به همه اعضا شد و گفت: حضور بخش‌های مختلف اقتصادی در هیئت‌های تجاری می‌تواند به بالا بردن اثربخشی این سفرها کمک کند.
مصطفی رناسی  تصریح کرد:  آژانس‌های مسافرتی استان اصفهان در نمایشگاهای بین‌المللی گردشگری از جمله برلین حضور پیدا کنند.
فعالیت یکپارچه فعالان اقتصادی در بازارهای اقتصادی
محسن پورسینا، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان خواستار نیاز‌ سنجی اعزام هیئت‌های تجاری از سوی اتاق بازرگانی به سایر کشورهای هدف شد و اظهار داشت: بهتر است پس از اعزام هیئت‌ها، اطلاعات و اخبار اقتصادی د‌ر اختیار سایر فعالان اقتصادی استان قرار گیرد‌.
وی خواستار تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی و حضور یکپارچه در بازارهای صادراتی از سوی فعالان اقتصادی شد و افزود: به جای حضور انفرادی و شرکت در نمایشگاه بهتراست به صورت گروهی و کنسرسیومی شرکت کنند تا علاوه بر افزایش قدرت مذاکره از دامپینگ بین شرکت‌ها جلوگیری شود
رونمایی از 15 خدمت ویژه اتاق بازرگانی
دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان از رونمایی 15 خدمت ویژه اعضای اتاق در 8 اسفند خبر داد و گفت: خدمات حمل و نقل هوایی‌، هتلینگ‌، مشاوره و غیره در این رویداد به اعضای اتاق معرفی می‌شود.
محمد گوهریان از انجام مقدمات اولیه ساخت (C.I.P) سالن تشریفات اختصاصی فرودگاه اصفهان به همت اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: فرودگاه اصفهان نیاز به یک سالن تشریفات اختصاصی برای فعالان اقتصادی داشت که این طرح با همکاری اتاق بازرگانی در فرودگاه اصفهان اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.