قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی؛ساخت این پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع و در سه طبقه از سال ۱۳۹۱ آغاز و در مهر ماه سال جاری به پایان رسید. 

با حضور دکتر شجاعی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور ساختمان جدید اداره کل پزشکی قانونی استان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، در آئین افتتاح این ساختمان که استاندار، اعضاء شورای قضایی و جمعی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند دکتر منصور فیروز بخت مدیرکل پزشکی قانونی استان اظهار داشت: ساخت این پروژه با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 2700 متر مربع و در سه طبقه از سال 1391 آغاز و در مهر ماه سال جاری به پایان رسید.

وی یکی از موارد مهم در ساخت این پروژه را راه اندازی آزمایشگاه و مجهز شدن آن به وسایل مدرن و جدید پزشکی عنوان و گفت: در جهت تجهیز آزمایشگاه پزشکی قانونی استان دستگاهی برای سنجش سموم و دستگاهی نیز جهت رادیولوژی پرتابل در بخش تشریح با اعتبار 6 میلیارد ریال خریداری شده است.

 فیروز بخت بخشهای دیگر این ساختمان را شامل بخش معاینات،بخش اداری و سالن تشریح بیان و در پایان از زحمات و همکاری تمامی مسئولان استانی و کشوری در به ثمر رسیدن این پروزه قدردانی کرد.

در این مراسم دکتر شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور نیز طی سخنانی کمبود پزشک متخصص را مهمترین مشکل پزشکی قانونی ذکر کرد و گفت: در حال حاضر 350 مرکز پزشکی قانونی در کشور فعال است و امید می رود با جذب نیروی مورد نیاز مراکز پزشکی قانونی بیشتری در کشور فعال شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد:از لحاظ تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی هیچ گونه کمبودی در مراکز پزشکی قانونی وجود ندارد و همه آزمایشگاه ها به تجهیزات جدید پزشکی مجهز شده اند .

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.