قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ دستگاه قضایی به همراه سازمانهای زیر مجموعه قوه قضائیه مشکلات زیادی در تامین اعتبارات و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دارند.

جلسه شورای قضایی استان با حضور دکتر شجاعی معاون قوه قضائیه برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد در این جلسه دکتر شجاعی سخنانی را پیرامون چگونگی اختصاص بودجه از سوی دولت به قوه قضائیه بیان و ضمن تأکید بر این نکته که دستگاه قضایی به همراه سازمانهای زیر مجموعه قوه قضائیه مشکلات زیادی در تامین اعتبارات و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دارند اظهار داشت: هرچند که این مسائل می تواند در روند خدمت رسانی به مردم تأثیر گذار باشد اما با اخذ تدابیر لازم، تعامل و همکاری و تکیه بر اقتصاد مقاومتی می توان بر این مشکلات فائق آمد.

وی همچنین در خصوص کمبود نیروی انسانی در قوه قضائیه و به ویژه سازمان پزشکی قانونی نیز گفت: علیرغم برخورداری پزشکی قانونی از تجهیزات مطلوب پزشکی و آزمایشگاهی کمبود نیروی انسانی متخصص به ویژه در مناطق محروم دغدغه جدی این سازمان است که امیدواریم با همکاری و تعامل دولت و مجلس شورای اسلامی این مشکل نیز مرتفع گردد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه سید عبدالله موسوی رئیس کل دادگستری استان به تشریح مسائل و مشکلات موجود در دستگاه قضایی و سازمانهای وابسته به قوه قضائیه در استان پرداخت.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.