استاندار خراسان‌رضوی گفت: سال‌ها مردم مشهد به این پروژه چشم دوخته بودند اما در حال حاضر با وجود مشکلات اقتصادی تصمیم به اجرای این طرح داریم و قطعاً به صورت مستمر این پروژه رصد می‌شود.

آرزوی دیرینه برقی‌کردن قطار مشهد - تهران محقق شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، علیرضا رشیدیان ظهر امروز در آغاز پروژه برقی‌کردن قطار مشهد - تهران که با حضور رئیس‌جمهور دبرگزار شد، اظهار داشت: در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری 1277 پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و 200 میلیارد تومان در خراسان رضوی خواهیم بود.

وی با اشاره به سیاست‌های اخیر دولت در عرصه بین‌المللی تاکید کرد: این موفقیت فصل مهمی در تعاملات بین‌المللی ایجاد کرده و قطعاً سبب رشد روزافزون اقتصاد می‌شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به پروژه برقی‌سازی قطار مشهد - تهران بیان کرد: سال‌ها مردم مشهد به این پروزه چشم دوخته بودند اما در حال حاضر با وجود مشکلات اقتصادی نیز تصمیم به اجرای این طرح داریم و قطعاً به صورت مستمر این پروژه رصد می‌شود.

رشیدیان با اشاره به جذب سرمایه‌های خارجی عنوان کرد: در 9 ماهه سال 94 برای 570 شرکت خارجی و داخلی امکان سرمایه‌گذاری ایجاد کردیم.

استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار با رشد چشمگیری در استان مواجه شده گفت: میزان ثبت شرکت‌های اقتصادی در سال 92، 66 شرکت بود در صورتی که این آمار در سال 94 هشت برابر رشد داشته است.

رشیدیان با اشاره به روان‌سازی اقتصاد در استان گفت: در راستای رفع محدودیت‌های سرمایه‌گذاری، استان خراسان رضوی در رتبه 19 قرار داشت و امروز به رتبه 11 ارتقاء یافته است.

وی با اشاره به طرح تنظیم بازار در استان خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست‌های دولت برای کنترل تورم در بازارها، اعلام می‌کنیم تورم کنونی در استان 9.6 است که پائین تر از میانگین کشوری است.

رشیدیان در پایان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد: استانداری خراسان رضوی با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت در نظر دارد تا مشارکت حداکثری در این استان را با محوریت اخلاق و قانون آماده کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.