قدس آنلاین- یزد : استاندار يزد گفت: جامعه كارگري و كارگران در پيروزي انقلاب اسلامي و جنبش انقلابي نقش مهم وتاثير گذاري داشتند و در حفظ انقلاب نيز به نقش‌آفرینی خود ادامه می‌دهند

كارگران نقش مهم و ویژه ای در پيروزي انقلاب اسلامی داشتند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،سید محمد ميرمحمدي درجشنواره فرهنگي ورزشي كارگران استان ضمن تبريك پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي اظهار داشت: دهه فجر درواقع دهه تابش عشق و علاقه مردم به حقيقت، درستي و صداقت است.

وي افزود: دهه فجر ايامي است كه حضرت امام خميني (ره) با رفتار، گفتار و كردار صادقانه، تفكر و اندیشه بالا اعتماد ملت ايران را به خود جلب كرد و مردم ايران تحت هدایت‌های حكيمانه معمار كبير انقلاب اسلامي با شعارهاي «استقلال، آزادی جمهوري اسلامي» و «نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي» رژيم 2500 ساله شاهنشاهي را سرنگون كردند و انقلاب اسلامي را به پيروزي رساندند.

ميرمحمدي تصريح كرد: نظام جمهوري اسلامي ايران مبتني بر دو بال جمهوريت و اسلاميت به پيروزي رسيد كه جمهوريت آن نشان از نقش مردم و اسلاميت آن نشان از مكتب مردم دارد و اين نشان می‌دهد كه در نگاه عميق حضرت امام خميني (ره) مردم در اداره حكومت اسلامي نقش اساسي دارند.

استاندار يزد اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر يادآور فداکاری‌ها، جان‌فشانی‌ها، سختی‌ها، لذت‌ها، شادی‌ها و پیروزی‌های ملت ايران در سال 57 است.

وي خاطرنشان ساخت: در اين دهه همدلي، همبستگي، مهرباني عشق و انسجام ملي به اوج خود رسيده بود و مردم به سربازان و درجه‌داران ارتشي رژيم پهلوي گل تقديم می‌کردند و می‌خواستند گل جاي گلوله بنشينند.

ميرمحمدي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: دشمنان ايران اسلامي بيكار نمی‌نشینند و به فكر ایجاد تفرقه و چند دستگی در بين ملت ايران هستند اما می‌بینیم كه مردم ايران در تمام شرايط دفاع مقدس 8 ساله، دوره سازندگي پس از جنگ، دوره توسعه سياسي و عدالت محوري و درزمان دولت تدبير واميد انسجام و اتحاد خود را حفظ کرده‌اند.

استاندار تصریح کرد: در مذاكرات هسته‌ای جمهوري اسلامي ايران نيز افكار عمومي دنيا متوجه مباني فكري، اعتقادي و اندیشه و همت بلند مردم ايران شد و تمام شبکه‌ها و رسانه‌های جهان به مدت دو سال و نيم نحوه مذاكره ايران با كشورهاي قدرتمند دنيا را پوشش خبري دادند.

استاندار يزد افزود: اين مذاكرات شجاعانه موجب شد تا در كنار معرفي فرهنگ ايران به مردم دنيا، تمام تحریم‌های ظالمانه عليه ملت ايران نيز برداشته شود.

وي تصريح كرد: امروز پس از گذشت 37 سال از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي عشق و علاقه به ملت ايران رو به افزايش است و اين علاقه روزافزون ناشي از تدابير مقام معظم رهبري، منش و رفتار متين دولت، تدبير واميد همكاري و همدلي بين قواي سه‌گانه و پايمردي و همراهی مردم ايران است.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: بااقتدار، استقلال و آباداني روزافزون جمهوري اسلامي ايران، فرهنگ اسلام به نحو شايسته به مردم دنيا معرفي شود و با فراگير شدن اين فرهنگ، تحقق جهان شدن اسلام در همه دنيا شاهد باشيم.

گفتني است در پايان اين جشنواره فرهنگي ورزشي از استاندار يزد در راستاي حمايت و توجه ويژه به جامعه كارگري استان تجليل شد و جمعي از كارگران ورزشي استان و خانواده آن‌ها نيز به اهداي تنديس، لوح تقدير و هدايايي موردتقدیر قرار گرفتند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.