قدس آنلاین – رها واعظی: اگر آیفونی دارید که صفحه ی شکسته دارد و یا دوربین و دکمه ی آن خراب شده است، آن را با آیفونی نو جایگزین کنید.

احتمال فرآهم شدن امکان تعویض آیفون های شکسته با آیفون جدید از طرف اپل

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اپل از سال گذشته در جست و جوی گزینه یی برای یافتن راهی تازه به منظور تبادل گوشی های شکسته شده با آیفون های نو بوده است. این کمپانی تا کنون گوشی هایی را که دچار خسارت های کلی شده بودند، تعویض می کرد، اما این خدمت کمپانی شامل گوشی هایی که دچار آسیب دیدگی های جزیی شده بودند، نمی شد.

با این حال، اپل از هفته ی گذشته تغییر روش خود برای تعویض گوشی های آسیب دیده با گوشی هاش نو را آغاز کرده است.

این کمپانی از هفته ی گذشته اعلام کرده است که آیفون های دارای خساراتی شامل صفحه نمایش، دکمه ها و دوربین را با آیفون های نو تعویض خواهد کرد. قیمت های اعلامی برای تعویض گوشی های به علت خسارات، در آیفون 5S تا 50 دلار، در آیفون 6 تا 200 دلار و در آیفون 6 Plus تا 250 دلار را شامل می شود.

اپل امیدوار است با این کار افراد بیش تری برای تعویض آیفون قدیمی خود با آیفون جدید ترغیب شوند و از این اعتبار برای خرید گوشی های جدید تر اقدام کنند.

بدین ترتیب، اپل در پی زمانی مناسب برای راه اندازی گوشی هوشمند آیفون 5SE در ماه مارس و آیفون 7 در سال آینده می باشد.

گزارش ها حاکی از آن است که در طی هفته های آینده،  راه اندازی و نصب محافظ صفحه در آیفون های جدید بر روی Apple Store کاربران ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.