قدس آنلاین، رها واعظی: کمپانی DELL در حال برنامه ریزی برای افزایش تدابیر امنیتی بر روی لپ تاپ های شخصی و لپ تاپ های مخصوص کسب و کار، به کمک یک ابزار جدید می باشد.

سخت تر شدن هک لپ تاپ ها با ابزار امنیتی BIOS جدید DELL

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، لپ تاپ های شخصی عموما به وسیله ی نرم افزارهای مخرب تهدید می شوند. کمپانی DELL ابزار امنیتی جدیدی برای محافظت از UEFI (BIOS) لپ تاپ ها در برابر تهدید های نرم افزارهای مخرب تولید کرده است.

حمله های نرم افزاری به لپ تاپ های شخصی، رایج ترین تهدید برای کاربران در دنیای دیجیتال امروز است. در این حمله ها، عامل تهدید کننده می تواند بر روی نرم افزارهای امنیتی سیستم عامل نشسته و کنترل آن را در دست بگیرد.

ابزار امنیتی ساخته شده توسط DELL، یک کپی پاک از UEFI در فایل ابری نگهداری می کند و هر زمان که چیزی هک یا خراب شود، از مقایسه ی بین بخش پاک و بخش مشکوک، می توان متوجه خطر و تهدید امنیتی شد.

کاربران و مدیران پس از اطلاع از مشکل، می توانند UEFI پاک را به سیستم بازگردانند. این کار هنوز باید به صورت دستی انجام شود، اما DELL در تلاش است تا این عمل نیز به صورت تمام خودکار صورت گیرد.

ظاهرا این ایده بسیار مورد توجه منتقدان حوزه ی امنیت سیستم ها قرار گرفته است و برای آن ها بسیار جذاب است.

این سسیستم امنیتی قرار است بر روی مدل های لپ تاپ های خانگی و رایانه های شخصی DELL و تبلت های این کمپانی اعمال شود.

کمپانی DELL در پاییز سال گذشته، راه حل های امنیتی متنوعی را در Dell World ارائه کرد و به پیشرفت های چشم گیری در رویکردهای تازه برای تشخیص مداوم تهدیدها و ایجاد امنیت بهتر دست یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.