ادعای دختر جوان مبنی بر آدم‌ربایی وی توسط چند پسر جوان دروغ از آب درآمد.

 ادعای "آدم‌ربایی دختر جوان" دروغ از آب درآمد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، هفته گذشته دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران مدعی شد توسط چند پسر جوان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است و از آن‌ها به جرم آدم‌ر‌‌بایی شکایت دارد.

دختر جوان در ادامه اظهاراتش به محسن مدیرروستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران گفت: دیشب من به همراه دوستم یاسر به منزل یکی از دوستانش رفتیم اما در آنجا دوستان یاسر به اجبار به من مشروبات الکلی خوراندند و من را کتک زدند، سرانجام نیز توسط پسری به نام حامد که در آن‌جا حضور داشت، از آن خانه فرار کردم.

با طرح شکایت این دختر جوان، شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت تا اینکه پس از دستگیری 2 متهم این پرونده، آن‌ها در مقابل بازپرس منکر آدم‌ربایی شدند و یکی از متهمان در اظهاراتش به بازپرس گفت: ساعت 10 شب بود که من از محل کارم بازگشتم و به همراه صابر به منزلمان رفتیم، حامد نیز به من زنگ زد و گفت که به خانه خواهد آمد، یاسر نیز در تماس با من گفت به همراه دوستش به آن‌جا می‌آید، حوالی ساعت 3 صبح بود که من برای خوردن آب از خواب بلند شدم و دیدم که یاسر به همراه یک دختر در حال خوردن مشروبات الکی هستند و دوباره خوابیدم.

پسر جوان در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: ساعت 5:30 صبح بود که با داد و فریاد دختر جوان از خواب بلند شدم و دیدم وی با صابر درگیر شده است، من و دوستانم قصد آرام کردن وی را داشتیم اما وی آرام نمی‌شد؛ در نهایت حامد دختر جوان را آرام کرد و دختر جوان از منزل ما بیرون رفت، در طول این مدت به هیچ عنوان وی را مورد آزار و اذیت قرار ندادم.

صابر دیگر متهم این پرونده با رد آزار و اذیت دختر جوان به بازپرس گفت: من این دختر جوان را کتک نزدم او با یاسر درگیر شده بود و با میل خودش به منزل ما آمده بود.

حامد که بنا بر ادعای دختر جوان وی را از آنجا فراری داده بود، در اظهاراتش به بازپرس گفت: این دختر جوان با یاسر به منزل ما آمد و ساعت 5:30 صبح، با داد و فریاد وی بلند شدم و مشاهده کردم که دختر جوان با صابر درگیر شده است، مدتی بعد دختر جوان را آرام کرد و وی از منزل ما خارج شد.

با توجه به اظهارات دو متهم این پرونده، محسن مدیر روستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران آن‌ها را از اتهام آدم‌ربایی تبرئه کرد و دستور دستگیری یاسر را صادر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.