قدس آنلاین- تبریز: رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر تبریز بر ساخت و اجرای پایانه های استاندارد اتوبوسرانی در سال آینده تصریح کرد.

ناوگان اتوبوسرانی شهرتبریز بعد از ۵۰ سال فعالیت صاحب پایانه استاندارد می‌شود
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، داود امیرحقیان در بازدید از نقاط پیش‌بینی شده برای احداث توقفگاه  و پایانه‌های استاندارد برای شرکت واحد اتوبوسرانی اظهار داشت: پیگیری شورا  و شهرداری  بعد از 50 سال  از عمر ناوگان اتوبوسرانی شهر می‌تواند این شرکت خدمت نهاد را صاحب پایانه‌های استاندارد کند.

وی در بازدید از املاک پیشنهادی برای احداث توقف‌گاه، تعمیرگاه و پایانه در نقاط مختلف شهر تبریز با بیان این مطلب تصریح کرد: توسعه شهر و به تبع آن توسعه زیرساخت‌ها از جمله ناوگان  اتوبوسرانی این مجال را می طلبد  که نیاز های حوزه حمل ونقل در احداث پایانه های استاندارد جامع  عمل بپوشانیم.

 این عضو شورا اظهار امیدواری کرد در سال 95  پایانه شهید مطهری (راسته کوچه) و پایانه ارتش شمالی در محدوده خیابان خاقانی به صورت عملیاتی آغاز شود تا شاهد پایانه های استاندارد در کلانشهر باشیم.

رئیس کمسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به لزوم رفاه عمومی در شبکه اتوبوسرانی  و توجه به رفاه اتوبوسرانان و عوامل اجرایی در طول روز، احداث پایانه‌ها با رویکرد توسعه محوری میتواند فضای مناسبی برای خدمات رسانی مطلوب ناوگان حمل ونقل عمومی به شهروندان و مسافران باشد.

امیرحقیان افزود: تمام امکانات رفاهی برای مسافران و اتوبوسرانان اعم از نمازخانه، استرحتگاه، سرویس‌های بهداشتی، گیشه‌های استاندارد شارژ و فروش کارت بلیط در این پایانه‌ها پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.