قدس آنلاین- تبریز: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۷۵۰ دستگاه اتوبوس در حال خدمات رسانی در خطوط شهری و حومه به شهروندان است، گفت: کلانشهر تبریز نیاز به ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس دارد.

کلانشهر تبریز نیاز به ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس دارد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علیرضا نوای باغبان در بازدید میدانی از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز اظهار داشت: کلانشهر تبریز نیاز به یک هزار و 200 دستگاه اتوبوس دارد که برای افزایش ناوگان اتوبوسرانی شهر در بودجه سال 95 پیش بینی و لحاظ شده است.

وی افزود: هم اکنون تعداد 750 دستگاه اتوبوس در حال خدمات رسانی در خطوط شهری و  حومه به شهروندان است که با ورود اتوبوس‌های خریداری شده در سال‌جاری و در اوایل سال  95 و پیش‌بینی‌های لازم برای خرید اتوبوس‌های جدید مورد نیاز با اعتبار در نظر گرفته شده برای  سال 95 امیدواریم که کلانشهر تبریز شاهد حمل‌ونقل عمومی گسترده، مستمر و قابل دسترسی برای همه شهروندان باشد.

این عضو شورای شهر تصریح کرد: افزایش و نوسازی ناوگان برکات مهمی از جمله خروج  اتوبوس‌های فرسوده و دودزا را در برداشته که یکی از دغدغه‌های مهم شورا و شهرداری در موضوع افزایش آنها محقق می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز خاطرنشان کرد: امیدواریم در دوران پسا‌تحریم بتوانیم با بهره‌گیری از پتانسیل و توان داخلی و در صورت نیاز از خریدهای  خارجی در سال 95 در تحقق 1200 دستگاه اتوبوس برای ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر تبریز موفق عمل کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.