رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: برنامه باید بر مبنای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب تنظیم و صرفه و صلاح ملی در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد: برنامه ها باید بر مبنای اقتصاد مقاومتی تنظیم شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، نیره پیروزبخت شنبه در مراسم ادای سوگند 70 نفر از کارکنان تازه استخدام شده اداره کل استاندارد هرمزگان افزود: استاندارد، سازمانی حاکمیتی و فرابخشی است که در بررسی های خود باید نهایت دقت را بکار گیرد زیرا این کار با حق الناس ارتباط دارد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: کار این سازمان حتی از قاضی مهم تر بوده و کوچکترین مشکل در بررسی ها، ارزیابی و هرچیز دیگر ممکن است برای دیگران و مسئولان کشور مشکل هایی ایجاد کند.
پیروزبخت اضافه کرد: در کشورهای پیشرفته سازمان استاندارد به عنوان بالاترین مرجع کیفیت ، ایمنی و سلامت شناخته می شود و کسی روی حرف آن سخنی نمی گوید.
استاندار هرمزگان نیز در این مراسم گفت: امسال با پی گیری های صورت گرفته حدود یک هزار نفر در این استان جذب 17 دستگاه دولتی شدند که سهم اداره استاندارد از این تعداد 100 نفر بوده که تنها 70 نفر را جذب کرده و بقیه هنوز جذب نشده اند.
جاسم جادری ادامه داد: این اقدام با وجود قانون برنامه ششم مبنی بر کاهش 15 درصدی حجم دولت صورت می گیرد، زیرا هرمزگان در چند سال اخیر نیرویی جذب نکرده است.
وی اضافه کرد: این افراد در آزمون استخدامی در سال های 91 و 92 شرکت کرده بودند و کار جذب آنان امسال به پایان رسید.
جادری اشاره کرد: اداره کل استاندارد هرمزگان وظیفه ای ملی برعهده دارد زیرا 70 درصد واردات کالا به کشور از این استان صورت می گیرد.
وی ادامه داد: مردم به نشان استاندارد اعتماد دارند و افرادی که در این سازمان مشغول به فعالیت هستند باید سنگینی وظیفه خود را درک کرده و با تمام توان برای خدمتگزاری بکوشند.
استاندار هرمزگان ابراز داشت: استاندارد امر حاکمیتی بوده که اداره آن نمی تواند توسط غیر حاکمیت انجام شود، زیرا ممکن است اشکال هایی ایجاد شود که کسی توان پاسخگویی به آنها را نداشته باشد.
جادری با اشاره به اهمیت استاندارد در سلامت و بهداشت جامعه اظهار داشت: در دو ماه اخیر موردی در خصوص یکی از کالاهای وارد شده به کشور ایجاد شد که اجازه ورود آنها را به کشور ندادم.
وی افزود: استاندارد برای بقاء و حیات بشر امری ضروری است و کسانی نیز که در این سازمان مشغول به فعالیت هستند با جان و سلامت انسان ها سر و کار دارند.
مدیرکل استاندارد هرمزگان نیز در این مراسم اظهار داشت: در سال 92 تعداد یک هزار و 784 نفر برای جذب در سازمان استاندارد هرمزگان آزمون دادند.
عیسی باقرزاده همایی ادامه داد: 70 نفر از بین آن عده امروز سوگند یاد می کنند، همچنین این عده باید بدانند برای هر فرصت شغلی 20 متقاضی وجود داشته است.
وی یادآور شد: استخدام این افراد بر اساس مجوزی صورت گرفته که سال 91 برای جذب 100 نفر نیروی انسانی در سازمان استاندارد هرمزگان داده شده است.ک/3

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.