شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: علاقه مندان به فیلم و سینما از این پس می توانند از طریق برنامه ۳۵ سامانه اینترنتی «فیلم نت»، گپ و گفتی متفاوت را با بازیگران مطرح کشور مشاهده کنند.

همراه اول با «فیلم نت» گپ وگفت سینماگران را پخش می کند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، به گزارش روز شنبه اداره کل شرکت ارتباطات سیار ایران، در این برنامه فریدون جیرانی در مقابل بازیگران شناخته شده کشورمان نشسته و آنها را با پرسش های کوتاه به چالش می کشد وعلاقه مندان با تماشای این برنامه جذاب می توانند از اتفاقات پشت صحنه سینما به روایت خود سینماگران و بازیگران آگاه شوند.
«فیلم نت» نخستین شبکه قانونی نمایش خانگی فیلم و سریال در ایران است که با مشارکت همراه اول راه اندازی شده و امکان مشاهده و دانلود فیلم و سریال را روی گوشی موبایل، تبلت، رایانه و ابزارهای دیگر فراهم می کند.
برنامه 35 را سامانه اینترنتی «فیلم نت» راه اندازی کرده که در ایام جشنواره فیلم فجر هر شب ساعت 22 در دسترس علاقمندان قرار می گیرد؛ تاکنون پنج قسمت از این برنامه با حضور حامد بهداد، هنگامه قاضیانی، سحر دولتشاهی و پرویز پرستویی (دو شب) منتشر شده است.
این برنامه بعد از جشنواره نیز همراه مخاطبان خواهد بود و هر هفته یک قسمت از آن منتشر می شود.
فیلم نت تلاش کرده با تدارک این برنامه، امکانی برای مخاطبان فراهم کند که با مشاهده هر قسمت از برنامه، آماده دیدن شماره بعدی شده و مطمئن باشند اطلاعاتی که از ستارگان سینما در این برنامه می بینند و می شنوند را در جای دیگری نمی توانند دریافت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.