خبرهای کوتاه و خواندنی هر روز که شاید در میان انبوه خبرهای روزانه از دید شما پنهان مانده است را در بسته خبری برفک قدس آنلاین بخوانید. ما اسم آنها را مینمال خبر گذاشته ایم.این هم از اولین بسته خبری برفک که مینیمال خبرهای ۱۷ بهمن را برای شما آورده است.

پدیده جشنواره ادامه دهنده راه سیصد/کفاشیان متهم ردیف اول فساد

 

لبخند شهادت

امروز عکس پدر شهیدی که با پوشیدن لباس سفید توجه همه را جلب کرد در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد، او گفته است: من خودم فرزندم را راهی دفاع از حرم حضرت زینب (ع) کردم و خدا را شاکرم که پسرم به آرزویش رسید

بادیگارد حاتمی کیا در حاشیه

حاتمی کیا و بادیگاردش حسابی خبرساز شدند، از طرفی او فرش قرمز را برای خود حرام اعلام کرد و نه تنها خودش بلکه هیچ کدام از عوامل فیلم بادیگارد بر روی فرش قرمز نرفتند از طرفی دیگر علت شباهت زیاد گریم پرویز پرستویی به سردار سلیمانی را علاقه شدید خود به این سردار پر افتخار ایرانی می‌داند.

کفاشیان متهم ردیف اول فساد

بعد از خبرساز شدن گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس در مورد فساد در فوتبال، حالا رئیس این کمیسیون اعلام کرده است: علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال متهم ردیف اول فساد در فوتبال است و باید در مراجع قانونی پاسخگو باشد

پلیس چاق

این هم عکس العمل کاربران اینترنتی به گفته رئیس ناجا مبنی بر اضافه وزن پلیس‌ها!

فرش ایرانی در لس آنجلس

پس از صادرات فرش ایرانی به لس آنجلس رئیس جمهور اعلام کرد: اینم از برجام یک، بریم سراغ برجام دو!

مجیدی در مسکو

فیلم محمدرسول الله به کارگردانی مجید مجیدی پس ازاکران موفق در ایران در مسیر اکران جهانی به ایستگاه روسیه رسید.

فرانسه مهربون، اشتغال اشتغال

در حالی که افرادی این گفته رئیس جمهور که فرانسه به دنبال اشتغال جوانان ایرانی است را جدی نگرفته بودند، کارشناسان برفک به این نتیجه رسیدند که نه واقعا فرانسه در اشتغال زایی جوانان ایرانی تاثیرگذار است.میگی نه، نگاه کن.

پدیده جشنواره ادامه دهنده راه ۳۰۰

در حالی که بسیاری از کارشناسان ابد و یک روز را پدیده جشنواره امسال میدانند جواد شمقدری رئیس پیشین سازمان سینمایی اعلام کرد: ابد و یک روز در راستای اهداف فیلم ۳۰۰ ساخته شده است.

خمیازه ضرغامی در تلگرام

رئیس پیشین رسانه ملی که در تلگرام با کانال خمیازه به فعالیت میپردازد در یادداشتی از خودش گفت:

واکنش رسایی به خبر عدم تایید صلاحیت اش

پس از اعلام لیست نهایی تایید شدگان انتخابات مجلس، در کنار تایید شدن صلاحیت افرادی مثل علی مطهری هنوز هم افراد نام آشنایی از لیست جا مانده اند. در همین راستا حمید رسایی در کانال تلگرامی خود با انتشار تصویری از آیات 90 تا 95 سوره یوسف نوشت: خبر رد صلاحیتم را در رسانه دیدم به قرآن رجوع کردم این آیه شریفه آمد. راضی ام به رضای خالقم. ظاهرا مامورم به رعایت تقوا و صبر.

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.