میلاد محمدی که به تیم ترک گروزنی روسیه پیوسته است می گوید در کنار این باشگاه یک مسجد قرار دارد.

روایت بازیکن ایرانی از یادگیری زبان و همسایگی با یک مسجد در روسیه

به گزارش قدس آنلاین، میلاد محمدی درباره حضورش در تیم ترک گروزنی به تسنیم گفت: احساس خیلی خوبی از این اتفاق دارم. اینکه توانستم از فوتبال ایران و آسیا به اروپا برسم بسیار خوشحال‌کننده است. به لیگ روسیه هم آمده‌ام که در رتبه‌بندی یوفا، لیگ هفتم اروپاست و به نظرم جای خوبی برای این است که تغییر ذهنیت بدهم و حرفه‌ای زندگی کردن و فوتبال بازی کردن را یاد بگیرم. باید تلاش زیادی کنم تا مثمرثمر باشم و خوشبختانه به جایی آمده‌ام که مشکل زیادی هم از نظر زندگی نخواهم داشت. در ایالت چچن و شهر گروزنی مسلمانان زیادی هستند و در کنار هتلی که هستم و باشگاه، مسجد قرار دارد.

وی درباره پیشنهادات دیگرش هم تاکید کرد: اول فصل از تیم اشتروم گراتس اتریش پیشنهاد داشتم و در تمرینات این تیم هم شرکت کردم. اتفاقاً مسئولان ترک گروزنی من را در اتریش دیده بودند، اما آن موقع شرایط به گونه‌ای پیش نرفت که لژیونر شوم. حضور آقای کیانیان در باشگاه راه‌آهن که در بخش خصوصی فعالیت می‌کند، در این مقطع به من کمک کرد بتوانم به ترک گروزنی بیایم. به هر حال یکی از راه‌های درآمدزایی باشگاه‌های خصوصی فروش بازیکنان است و خوشحالم که با حضور من در ترک گروزنی هم سودی به باشگاه راه‌آهن رسید.

بازیکن ایرانی تیم ترک گروزنی تصریح کرد: شهر گروزنی بسیار زیباست و مردم بسیار خونگرمی دارد. اهالی این شهر در همین چند روزی که اینجا بودم بسیار مشتاق نشان دادند و رابطه گرمی داشتند. شنیده‌ام هواداران ترک گروزنی هم برای هر بازی حداقل 10هزار نفر هستند و منتظر دیدن آنها خواهم بود. در مجموع این شهر مردمی مسلمان و یک رنگ دارد که برای خودم هم جالب بود از من با روی باز استقبال کردند. این مسئله اعتمادبه‌نفس مرا هم بیشتر کرد و زمانی که چنین نگاهی را دیدم، انگیزه گرفتم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.