قدس آنلاین- یزد : مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بافق گفت: حمايت از افراد تحت پوشش از برنامه‌هاي اين نهاد است که همواره اين روند تداوم دارد.

۱۷۶ مددجوي بافقي از خدمات بيمه تأمين اجتماعي بهره مندهستند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، حسين افضلي با بيان اين خبر افزود: پرداخت حق بيمه‌هاي اجتماعي به عنوان يکي از محورهاي توانمندسازي نقش به‌سزايي در اين راستا داشته که پس از سپري شدن پروسه زماني خاص مددجويان مي‌توانند از مزاياي بازنشستگي استفاده کنند.

وي اظهار داشت: کميته امداد شهرستان بافق در راستاي حمايت از خانواده‌هاي تحت پوشش و در جهت توانمندسازي اين خانواده ها، خدمات مختلفي از جمله بيمه تأمين اجتماعي را در طول سال به آنها ارائه مي‌دهد.

افضلي استفاده از تمام مزاياي درماني و لحاظ در سابقه افراد براي بازنشستگي را از جمله مزاياي بيمه تأمين اجتماعي مددجويان عنوان کرد.

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بافق بيان داشت: بر اين اساس و با هدف ايجاد انگيزه و تقويت حس نگرش مثبت به آينده، تعداد 176 نفر از زنان سرپرست خانوار و مجريان طرح اشتغال از اين خدمات بهره‌مند گرديدند.

حسين افضلي تصريح کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون بيش از 932 ميليون ريال براي بيمه تأمين اجتماعي مجريان طرح هاي اشتغال و زنان سرپرست خانوار تحت حمايت کميته امداد شهرستان بافق پرداخت شده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.