قدس آنلاین - ششتمد : مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دولت به ارتقای شاخصه های آموزشی و تربیتی در مناطق محروم توجه ویژه ای دارد.

اولویت های آموزش و پرورش در شهرستان ها توسعه فضای آموزشی و تک نوبته شدن مدارس

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از ششتمد سیدجواد حسینی که در آیین بهره برداری از سالن ورزشی شهید محمدعلی قناعتی ششتمد سخن می گفت با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده تاکنون بخش زیادی از مدارس این استان نوسازی و بهسازی شده است اولویت های آموزش و پرورش در شهرستان ها را توسعه فضای آموزشی و تک نوبته شدن مدارس عنوان نمود و افزود: امروز دولت در اجرای سیاست های آموزشی خود در سطح آموزش و پرورش به خوبی عمل کرده است.

حسینی با اشاره به بهره برداری از 47 طرح آموزش و پرورش در دهه مبارک فجر در سطح این استانادامه داد : این طرح ها شامل مدارس، سالن های ورزشی و مجتمع های آموزشی است.

وی همه تلاش دولت را متوجه تکمیل طرح های نیمه تمام در سراسر کشور دانست و تصریح کرد: در همین راستا دولت نگاه ویژه ای به اتمام طرح های عمرانی در حوزه آموزش و پرورش دارد تا بتواند خدمات ارزنده ای به مردم ارائه کند.

وی همچنین جذب آموزگاران بومی در شهرستانها را از سیاست های اداره متبوع خود خواند و یادآورشد : تعداد 54 آموزگار بومی در بخش ششتمد به استخدام آموزش و پرورش درآمده اند که جذب آنها در افزایش کیفیت خدمات موثر است.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز در این مراسم  اظهار داشت : سالن ورزشی شهید محمدعلی قناعتی در زمینی به مساحت 2500 مترمربع ساخته شده است.

مرتضی بینش افزود: زیربنای این سالن ورزشی حدود یکهزار متر مربع است که برای آن افزون بر هشت میلیارد ریال هزینه شده است. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.