اراک- قدس آنلاین -احمد مختاری: فرماندارخمین گفت: زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی امروزیکشنبه میزبان یک شهید گلگون کفن مدافع حرم است

خمین میزبان یک شهید گلگون کفن مدافع حرم است

سید مهدی ساداتی گفت: پیکر مطهر شهید علی اکبر عربی روز شنبه در شهر قم همراه سه شهید دیگر تشییع شده و با انتقال به شهرستان محلات و برگزاری مراسم وداع،بامداد امروز یکشنبه به خمین انتقال داده شد.

وی اظهار کرد: پیکر این شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) ، عصر روز یکشنبه از میدان پانزده خرداد خمین به سمت مصلی امام خمینی(ره) این شهر بر دوش امت شهید پرور تشییع می شود و پس از این آئین استقبال رسمی به زادگاهش روستای سرکوبه منتقل شده و به خاک سپرده می شود .

وی اظهارکرد: علی اکبر عربی در سال ۱۳۵۵ در روستای سرکوبه از توابع شهرستان خمین چشم به جهان گشود و در درگیری با نیروهای تکفیری و تروریستی و در جریان آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به خیل شهدای مدافع حرم شتافت وی گفت: این شهید والا مقام جانشین فرماندهی گردان سه امام حسین(ع) از لشکر علی بن ابیطالب(ع) و فرزند جانباز خلیل الله عربی است .

ساداتی افزود: مراسم وداع با این شهید و خاکسپاری با حضور اقشار مختلف و مسئولان محلی انجام می شود شهرستان خمین دارای یک هزار شهید ،دو هزار و ۵۰۰ جانباز و ۹۰ آزاده است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.