رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: دیروز که از مقام معظم رهبری برای این سفر اجازه می‌خواستم، به من فرمودند که سلام مرا به مردم مشهد برسانید.

حامل سلام مقام معظم رهبری به مردم مشهد هستم؛ نگاه ویژه رهبر انقلاب به تمام نقاط کشور

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های حاشیه‌ شهر مشهد، اظهار داشت: دیروز که از مقام معظم رهبری برای این سفر اجازه می‌خواستم، به من فرمودند که سلام مرا به مردم مشهد برسانید.

وی افزود: مقام معظم رهبری به تمامی نقاط کشور اهمیت می‌دهند و می‌توان گفت که یکی از بزرگترین نعمت‌های خداوند برای این مردم و ملت است؛ این رهبری آگاه، بیدار و هوشیار و جامع و آینده‌نگر از مهمترین نعمت‌ها برای مردم ماست.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در مشهد، شهری که پایگاه علی بن موسی الرضا(ع) بوده و مشهدی‌ها افتخار همشهری‌بودن با امام رضا (ع) را دارند، همجوار بودن با امام رضا (ع) موضوع کمی نیست.

وی خاطرنشان کرد: دعا کنید برای ثبات و دوام این نظام مقدس و این رهبری بزرگوار، خداوند این نعمت را برای ما نگه بدارد تا زمانی که شاهد ظهور باشیم و از خداوند می‌خواهیم این نظام مقدس را به نظام جهانی امام زمان(عج) متصل کند.

حجت‌الاسلام گلپایگانی تاکید کرد: زمانی که گزارشات برخی از نبود امکانات به رهبری رسید؛ به من دستور دادند تا به امام جمعه ابلاغ کنم تا این کار را برعهده بگیرند، امام جمعه نیز بدون هیچ‌گونه بهانه‌ای و مردانه این موضوع را دنبال کردند و خوشبختانه توانستند تا فعالیت‌های مثمرثمری انجام دهند؛ اگر این گزارشات را به رهبری ارائه دهم، قطعاً خوشحال خواهند شد. آیت‌الله علم‌الهدی با دست خالی به همراه مدیران دیگر دست به دست یکدیگر دادند و با انگیزه خدمت به اسلام به فعالیت پرداختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.