جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به دخالت‌های عربستان در سوریه تأکید کرد: ما با سیاستمداران سعودی اتمام حجت کرده‌ایم و آنها می‌دانند در صورت دخالت اتفاقات ناگواری خواهد افتاد.

با سعو‌دی‌ها اتمام حجت کرده‌ایم؛ در صورت دخالت آنها در سوریه اتفاقات ناگواری خواهد افتاد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سردار حسین سلامی ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های حاشیه‌ شهر مشهد مقدس در جمع خبرنگاران، پیرامون پیروزی‌های اخیر در سوریه اظهار داشت: تمامی فعالیت‌های صورت گرفته در سوریه با پیروزی همراه بوده و در ادامه نیز شاهد پیروزی‌های بیشتر علیه داعش خواهیم بود.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین درباره ادعای رژیم آل‌سعود برای اعزام نیروی زمینی به سوریه، تاکید کرد: ما با سیاستمداران سعودی اتمام حجت کرده‌ایم؛ آن‌ها می‌دانند در صورت دخالت اتفاقات ناگواری خواهد افتاد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م-ا-ی IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    0 0
    اگر لازم باشد تمام مردم سوریه و ایران و عراق و لبنان را علیه سعودی و هم پلکیهایش مسلح و انتقام تمام جنایاتشان را در سوریه می گیرند و انوقت باید به سر خود بزنند که چرا حماقت کرده اند چون خاور میانه جدید با محوریت حزبالله و مقاومت شکل می گیرد و دیگر مزدوران انگلیس و امریکا و اسرائیل در ان جایی ندارند