ساری - خبرنگار قدس آنلاین : خیابان انقلاب ساری بار دیگر شاهد تحصن کارگران زجرکشیده نساجی بود. تحصنی که همانند تحصن های دیگر انگار این بار هم راه به جایی نخواهد بُرد.

فریاد کارگران نساجی مازندران به جایی نمی رسد

این کارگران که در سنوات گذشته با وعده های مختلف روبرو بودند طی این سالها سنگر تولید را رها نکرده و در برابر تنگناها مقاومت نمودند.

تحصن 200 نفره کارگران کارخانه نساجی مازندران برای دریافت مطالبات ‌شان با بی‌ تفاوتی برخی از مسئولان استانداری مازندران برگزار شد  و کارگران معترض با راهپیمایی در بلوار ارتش به سمت میدان امام حسین و استانداری مازندران رفتند و خواستار دیدار با استاندار شدند.

نیروی‌های امنیتی با قرار دادن میله‌های آهنی موجب کوچک شدن فضای مقابل استانداری و عقب رفتن معترضان تا پیاده ‌رو و قسمتی از خیابان انقلاب شدند که همین مساله موجب ترافیک سنگین در خیابان های انقلاب و قارن شد.

کارگران معترض کارخانه نساجی بارها با شعارهای مختلف خواستار دیدار با مدیران استانداری بودند که متاسفانه هیچ یک از آنان در جمع کارگران حاضر نشدند.

نیروهای امنیتی و انتظامی سعی بر هدایت معترضان به حاشیه خیابان انقلاب داشتند که با مقاومت کارگران معترض مواجه و همین مساله موجب درگیری کوتاهی بین یکی از معترضان و نیروهای یگان ویژه شد.

"الف – پ " یکی از کارگران کارخانه نساجی در گفتگو با خبرنگار قدس با بیان اینکه پنج ماه حقوق نگرفته است و با مشکلات اقتصادی مواجه می باشد ، گفت : مسولان وعده می دهند و خبری از رفع مشکلات ما نیست.

وی با اینکه بیمه کارگران 6 ماه واریز نشده است ، افزود : فقط به خاطر تعطیل نشدن کارخانه در حال کار هستیم.

" ر – م " با بیان اینکه همه کارگران عاشق ولایت و رهبری هستند ، اما از مدیران دلخوشی ندارند ، گفت : از اینکه امروز در خیابان تحصن کردیم از خودمان خجالت می‌کشیم و مدیرانی که به مشکلات مردم رسیدگی نمی‌کنند را به خدا واگذار می‌کنیم.

با توجه به طول کشیدن زمان اعتراض کارگران نساجی و حواشی به‌ وجود آمده آن در سطح شهرستان ساری ، فرمانده انتظامی استان مازندران در جمع کارگران معترض کارخانه نساجی حاضر شد و گفت : بهتر است درخواست صنفی کارگران به مشکل امنیتی تبدیل نشود.

سردار مسعود جعفری‌ نسب قول برخورد جدی با سرمایه‌ گذار جدید کارخانه نساجی را داد و افزود : سرمایه‌گذار جدید کارخانه نساجی با عمل نکردن به تعهدات خود موجب شد تا مردم و نیروی انتظامی مقابل یکدیگر قرار گیرند.

فرمانده انتظامی استان مازندران خواستار متفرق شدن کارگران معترض کارخانه نساجی شد ، اما تعدادی از معترضان همچنان در مقابل استانداری حضور داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.