بردار شهید محمدی، شهید مدافع حرم گفت: جزئیات تشییع شهید محمدی، شهید مدافع حرم مشخص شد.

جزئیات تشییع شهید محمدی، شهید مدافع حرم مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، پیکر شهید مهدی محمدی مفرد یکی از شهدای مدافع حرم که به تازگی در عملیات نبل و الزهرا به شهادت رسیده است فردا در مشهد تشییع می‌شود.

برادر شهید مدافع حرم مهدی محمدی مفرد در این زمینه اظهار داشت:  برادرم در تمام هیئت‌ها فعالی بود حتی بسیاری از جلسات مهدیه مشهد را نیز خود پایه‌گذاری کرده است.

وی افزود: بعد از جنگ‌هایی که در سوریه شکل گرفت و کشورهای بسیاری بر آن دامن زدند گفت من باید هر طور که امکانش باشد به سوریه بروم گفتم شما دو فرزند کوچک داری اما نتوانستم مانع رفتنش شوم معتقد بود هرجا اسلام و مسلمانان در خطر باشند باید رفت، اسلام مرز ندارد وقتی به شیعیان سوریه و حرم حضرت زینب (س) جسارت کنند به حرم امام رضا(ع) و مردم ایران هم ممکن است جسارت کنند.

برادر شهید مدافع حرم تصریح کرد: برادرم دو فرزند دارد که ابوالفضل سه ساله و علی اکبر 28 روزه است، مهدی می‌گفت اگر امروز به سوریه نروم چطور می‌توانم انتظار داشته باشم فرزندانم در کشورشان امنیت داشته باشند.

وی عنوان کرد: برادرم از طریق هیئت فاطمیون اقدام کرد و مدتی در تهران دوره آموزشی فرا گرفت فرزندش 2روزه بود که به سوریه اعزام شد و بعد از 38 روز در تاریخ 15 بهمن‌ماه جاری در عملیات نبل و الزهرا به درجه رفیع شهادت نائل شد.

محمدی افزود: برادرم در منطقه‌ای به شهادت رسیده بود که در دست داعش بود به همین دلیل چند روز زمان برد تا پیکرش را پیدا کردند و روز جمعه برای شناسایی به تهران رفتیم، گلوله به صورت مهدی خورده بود و نیمی از صورتش از بین رفته بود.

برادر شهید مدافع حرم اظهار کرد: 10 روز مانده بود به رفتنش برای فوق لیسانس ثبت نام کرده بود، شرایط  تحصیلی، شغلی و مالی مهدی خیلی خوب بود برخلاف عقیده برخی که معتقدند مدافعان حرم برای پول از جان خود می‌گذرند باید بگویم مهدی کارمند حراست فرودگاه بود  و هیچ نیاز مالی نداشت تنها برای دلش و عشقی که به ائمه اطهار داشت رفت و جنگید و در نهایت شهید شد.

مراسم وداع با  پیکر شهید مدافع حرم مهدی محمدی مفرد امشب در مسجدالزهرا واقع در خیابان احمدآباد از ساعت20 تا 22 برگزار می‌شود و فردا نیز ساعت 9 صبح از مهدیه مشهد به سمت حرم تشییع و در گلزار شهدای مدافع حرم  بهشت رضا(ع) آرام می‌گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    0 0
    لبیک یا زینب ضمن تسلیت به خانواده ی همه ی شهدای مدافع حرم خصوصا خاندان محترم محمدی مفرد جواد جان از دستت خیلی دلخورم اخه با معرفت چرا منو جا گذاشتی تو رو به خانم زینب قسمت میدم جواد جان منم ببر پیش خودت حس میکنم از یه معامله پر سود جا موندم خدایا حاجت همه رو براورده کن...