قدس آنلاین – رها واعظی: اولین تصویر از HTC One M۱۰، نشان می دهد که این گوشی هوشمند، دارای طراحی جدید، دوربین ارتقا یافته و شاسی ضد آب می باشد.

نخستین تصویر از HTC One M۱۰، تاییدی بر شایعات قبلی

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شایعاتی که پیش از این در خصوص گل سرسبد جدید HTC منتشر شده بود، نشان می داد که این گوشی دارای طراحی جدید، دوربین ارتقا یافته و شاسی ضد آب می باشد.

در حال حاضر نخستین تصویر از این گوشی هوشمند جدید به طور غیر رسمی منتشر شده است و نشان می دهد که کمپانی HTC، قصد دارد یک طرح مشخص را مانند آیفون برای گوشی های هوشمند خود دنبال کند.

به نظر می رسد که این بار، HTC برای طراحی گوشی جدیدش، تاکید بیش تری بر دیده شدن برند کمپانی خود بر روی گوشی داشته است.

منابع غیر رسمی بسیاری اعلام کرده اند که این گوشی بسیار شبیه به همان HTC A9 می باشد و از نظر طراحی تفاوت چندانی با آن ندارد.

HTC One M10 یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش QHD AMOLED و یک دوربین 12 اولتراپیکسلی دارای لیزر می باشد.

تصویری که به تازگی از گوشی هوشمند HTC One M10 لو رفته است، رنگ نقره یی پر زرق و برقی دارد و منتشر کننده ی تصویر در یک توییت اعلام کرده است که برای فهمیدن جزییات بیش تر و قضاوت صحیح تر، بهتر است تا اعلام رسمی کمپانی HTC منتظر بمانید.

این احتمال وجود دارد که کمپانی HTC گوشی هوشمند جدید HTC One M10 خود را در ماه فوریه و در کنگره ی جهانی موبایل رونمایی کند، البته برخی نیز حدس زده اند که رونمایی از این گوشی در ماه مارس اتفاق افتد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.