«نگین شیر آقایی» مجری و خبرنگار تلویزیون دولتی بی‌بی‌سی فارسی در گفت‌وگو با معین سعیدی - معاون اجرایی سابق شبکه من و تو - به موضوع برنامه‌ها و مستندهای شبکه من و تو می‌پردازد و به شدت از جهت‌دار بودن و یک طرفه بودن این مستندها انتقاد می‌کند.

افشاگری مجری «بی‌بی‌سی فارسی» علیه «من و تو»

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، چندی است «معین سعیدی» معاون اجرایی کیوان عباسی -مدیر شبکه «من و تو» - که اکنون از این سازمان تلویزیونی جدا شده جنجال بسیاری را برای شبکه لندنی «من و تو» به پا کرده است. وی به دنبال افشاگری‌های دو تن از شرکت‌کنندگان مسابقات موسیقی شبکه «من و تو» درباره پشت پرده‌های این شبکه، با انتشار ویدئویی به افشای تجاوز تهیه‌کننده برنامه «بفرمایید شام» این شبکه به یک کودک و 2 زن شرکت‌کننده در این برنامه از زبان آنان پرداخت. این اولین افشاگری رسمی معاون اجرایی مدیر شبکه «من و تو» بود که البته سر و صدای بسیاری به پا کرد و مدیر و عوامل شبکه «من و تو» را به یک سکوت مرگبار فرستاد.

از آنجایی که معین سعیدی حکم دست راست کیوان عباسی در شبکه «من و تو» را داشته است، گویا اطلاعات گرانبهای بیشتری از پشت پرده رسانه‌های انگلیس در دست دارد و به قول خودش برای شفاف‌سازی شروع به انتشار آن‌ها کرده است.

در اقدامی تازه و در گفت‌وگوی معین سعیدی معاون اجرایی مدیر شبکه «من و تو» با یکی از سردبیران و خبرنگاران بی‌بی‌سی فارسی، مسائلی مطرح می‌شود که خط و مشی دو شبکه انگلیسی «من و تو» و «بی‌بی‌سی» بیش از پیش آشکار می‌شود.

«نگین شیر آقایی» سردبیر، مجری و خبرنگار تلویزیون دولتی بی بی سی فارسی در گفت‌وگو با معین سعیدی به موضوع برنامه‌ها و مستندهای شبکه «من و تو» می‌پردازد و به شدت از جهت‌دار بودن و یک طرفه بودن این مستندها انتقاد می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.