به گفته رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی نشست کمیته «قرآن و رسانه» کمیسیون تبلیغ و ترویج شورای توسعه فرهنگ قرآنی پیش از ظهر امروز، به منظور استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در جهت توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد.

برگزاری نشست کمیته «قرآن و رسانه» کمیسیون تبلیغ و ترویج شورای توسعه فرهنگ قرآنی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایکنا،نشست کمیته «قرآن و رسانه» کمیسیون تبلیغ و ترویج شورای توسعه فرهنگ قرآنی امروز، یک‌شنبه، 18 بهمن‌ماه در محل معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا در رابطه با این جلسه اظهار کرد: نشست امروز به ریاست حسین انتظامی، رئیس کمیته و معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار شد.

وی افزود: برگزاری این جلسات به منظور بررسی فعالیت‌های رسانه‌ها در حوزه قرآن آغاز شده است؛ امر مهمی که خلأ آن بسیار حس می‌شد و جا دارد از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد به دلیل برگزاری این جلسه‌ها تشکر کنم.

رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس یادآور شد: این جلسه به منظور استفاده از ظرفیت‌ رسانه‌ها در جهت گسترش فرهنگ قرآنی شکل گرفته است که دو برنامه مهم را دنبال می‌کند؛ ابتدا تعریف و شناسایی رسانه‌های قرآنی و دیگری احصاء شاخص‌هایی برای ارزیابی و حمایت از رسانه‌های فعال در این حوزه.

یادآور می‌شود مسئولیت کمیته تبلیغ و ترویج شورای توسعه فرهنگ قرآنی بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.