قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه ناحیه غدیر تبریز گفت: یادواره شهدای کارگری و شهدای مدافع حرم ۲۰ بهمن در مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود.

یادواره شهدای کارگری و شهدای مدافع حرم در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، داود عباسی عصر امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای کارگری تبریز اظهار داشت: به عزت رسیدن ملت ایران و خارج از شدن یوغ استعمار به برکت انقلاب و شهدای والا مقام رخ داده و اکنون خون پاک شهدا را پاس می‌داریم.

وی بیان کرد: ناحیه غدیر تبریز پیش‌قدم در امر گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی در تبریز بوده و 38 برنامه شاخص در تبریز برگزار می‌شود.

عباسی گفت: بیش از 300 برنامه فرهنگی شامل برنامه‌های بصیرتی و یادواره‌های شهدا را  در طول دهه فجر داریم.

وی گفت: یادواره شهدا با حضور مسئولان برگزار می شود و مسابقات ورزشی نیز خواهیم داشت اما یکی از برنامه های مهم برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای کارگری تبریز در 20 بهمن سال‌جاری است.

عباسی افزود: این برنامه 9 صبح روز سه‌شنبه در محل سالن همایش مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود؛ در همین روز همایش دیگری در سالن پشمینه تبریز و جشنواره آشپزی برای کمک به مدافعان حرم برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: وضعیت کمک مردم آذربایجان‌شرقی به جبهه مقاومت در ماه‌های اخیر بهبود قابل توجهی یافته و طرح‌های مختلف و متمرکزی با درایت فرمانده سپاه عاشورا در استان در زمینه کمک به مدافعان حرم اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه غدیر تبریز گفت: در یادواره شهدای کارگری و شهدای مدافع حرم 20 که  بهمن در مصلای امام خمینی(ره) در تبریز برگزار می‌شود سخنرانان برجسته کشوری و نیز امام جمعه محبوب تبریز سخنرانی خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید در استان گفت: در همین زمینه اعطای وام به بسیجیان صورت می‌گیرد.

عباسی بیان داشت: آذربایجان‌شرقی 13 شهید مدافع حرم و تبریز 5 شهید مدافع حرم تقدیم کرده است که در روزهای گذشته بازدید از منازل ایشان و تجلیل از خانواده معزز شهدا انجام شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.