قدس آنلاین- تبریز: جشنواره یک روزه نقش انقلاب ونسل چهارم با موضوع نقاشی و طراحی کودکان با محوریت تبریز شهر انقلاب، با حضور علاقه مندان و هنرمندان در رشته های نقاشی کودکان، طراحی سیاه قلم، نقاشی روغن و خوشنویسی در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

اختتامیه جشنواره نقش انقلاب و نسل چهارم در فرهنگسرای بزرگ الغدیر

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  در  اختتامیه جشنواره نقش انقلاب و نسل چهارم  که در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد، ضمن تبريك فرارسيدن سی وهشتمین سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران اظهار داشت: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی سرمایه‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و همه باید با تمام توان مدافع آن باشیم.

حجت الاسلام  احمد حمیدی افزود: سه رکن اساسی در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی تاثیر گذار بودند که نخستین آنها احیا ارزشهای اسلامی در جامعه بود.

حمیدی گفت : رکن دوم در مسیر پیروزی انقلاب، رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی(ره) بود که به حق با احیای ولایت فقیه جامعه را به سوی نظام اسلامی رهنمون ساختند.

وی در ادامه به رکن سوم پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت حضور دایمی و همیشگی مردم در صحنه از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

حجت الاسلام احمد  حمیدی با تاکید بر حضور گسترده همه اقشار در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند ، حضور آگاهانه و انتخاب اصلح را مهم و تاثیر گزار دانست.

 در پایان این جشنواره با اهدای جوایزی از نفرات برگزیده تجلیل به عمل آمد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.