عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوال ایرنا درخصوص قرار گرفتن نام ۱۴ نفر از اعضای جبهه پایداری و جبهه یکتا در لیست ائتلاف اصولگرایان گفت: ممکن است این کار اتفاقی صورت گرفته باشد. با بیان اینکه لیست ائتلاف اصولگرایان به زودی منتشر می شود،

قرارگرفتن اعضای جبهه پایداری و یکتا در لیست ممکن است اتفاقی باشد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین ابراهیمی عصر یکشنبه در حاشیه همایش رویش جوانان انقلاب اسلامی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قرار گرفتن نام افراد در لیست ائتلاف اصولگرایان با نظر آقای حداد عادل است، اظهار داشت: نه ؛ کمیته ای هفت نفره وجود دارد که در آن کمیته اسامی ارائه و بعد در شورای ائتلاف مطرح می شود و پس از رای گیری، اگر رای آوردند در لیست قرار می گیرند.
ابراهیمی در پاسخ به سوالی درخصوص لیست اصولگرایان برای خبرگان رهبری گفت: خبرگان مربوط به ائتلاف نمی شود و مربوط به جامعه روحانیت مبارز است.
عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص وجود چهره های جدید و جوان در لیست ارائه شده فعلی ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: آدم های باسواد، باکمال و شناخته شده در بین اصولگرایان در لیست گنجانده شدند و افراد شاخصی هستند.
وی اضافه کرد: همه باید به صحنه آمده و آرام آرام جوانان بیایند؛ همیشه که نباید افراد مسن باشند.
ابراهیمی همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص تعداد روحانیون و مردان و زنان در لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان گفت: معلوم نیست.
وی درخصوص اینکه آیا لیست تغییر می کند، گفت: قرار نیست تغییرات آنچنانی حاصل شود.
ابراهیمی درخصوص سهم بندی لیست هم گفت: بنا نبود سهم بندی شود و ما به این معتقد نیستیم.
ابراهیمی در خصوص تصمیم گیری درباره سرلیستی تهران هم گفت: هنوز تصمیم گیری نشده است.
عضو جامعه روحانیت مبارز در این خصوص که حداد عادل گفته بود اگر به لیست واحدی هم برسیم باز هم راه دشواری در پیش داریم، گفت :
راه دشوار همیشه است ؛ خود انتخابات دشوار و سخت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    0 0
    منظور از اتفاقي چيست ؟ اگر ائتلاف است چرا انكار مي كنيد . ضمنا قرار بود كسي در ايجاد فاصله بين اصولگرا ها اقدامي نكند . پس اين فرمايشات چيست ؟ بر اساس ليستي كه امروز منتشر شد همه افراد ليست با راي كامل اعضاي مركزي انتخاب شده اند . لذا بهتر است آقاياني همچون آقاي ابراهيمي همان كاري را نكنند كه بعضي ها در انتخابات رياست جمهوري كردند اين عمل جز ايجاد شكاف در وحدت اصولگرايان هيچ منفعتي ندارد . مردم قطعا باز هم نفوذي ها را خواهند شناخت و آنها را از بين خود طرد خواهند كرد .