قدس آنلاین: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: شهر زیار جاذبه ها و قابلیت های زیادی برای جذب گردشگر دارد و می‌تواند به مرکز ارزشمندی برای گردشگری در شرق اصفهان تبدیل شود.

شهر زیار قابلیت های زیادی برای جذب گردشگر دارد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت الاسلام حبیب‌ رضا ارزانی در مراسم رونمایی از "کتاب زیار" با اعلام اینکه مسئله گردشگری درزیار از سال‌ها پیش مطرح بود، گفت: گردشگری یک منبع پر درآمد و متکی بر اقتصاد غیر نفتی است و با توجه به ظرفیت خوبی که در زیار است می‌توان از راه گردشگری درآمد فراوانی به دست آورد.

وی تاکید کرد: شهر زیار باید پیش از این به شهر تبدیل می‌شد زیرا از تاریخ‌ ارزشمندی برخوردار است و فعالیت‌های بسیار خوبی طی قرن‌های گذشته در این منطقه از استان اصفهان به وقوع پیوسته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه همدلی و همزبانی در حوزه شرق اصفهان هم‌افزایی خوبی را بین مردم این خطه ایجاد می‌کند، ادامه داد: بی‌اعتمادی که امروزه در بین مردم ایجاد شده مانع جدی همدلی و همزبانی است که مقام معظم رهبری خواستار تحقق آن در بین ملت شده است چراکه تنها در سایه این همدلی می‌توانیم به بسیاری از اهداف دست یابیم.

رونمایی از کتاب" زیار" افتخاری بزرگ است

در ادامه این مراسم باشکوه فرماندار اصفهان نیز در سخنان مبسوطی رونمایی از کتاب زیار را افتخاری بزرگ برای این شهر دانست و گفت: شعار اگر «بخواهیم- می‌توانیم» امروز در شهر زیارمحقق شده است.

فضل اله کفیل با بیان اینکه شهرداری زیار اگر چه با تاخیر تشکیل گرفت اما فعالیت‌های خوبی طی ۲۱ ماه تاسیس داشته و رشد خوبی داشته است، ادامه داد: عزم مدیران زیار قابل تحسین است همانطور که در این شهر انسجام خوب شهرداری و شورای شهر را مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در اسفندماه 2 انتخاب سرنوشت ساز را درکشور داریم که باید مردم با شناخت و آگاهی به پای صندوق‌های رأی بروند، اظهارداشت: حضور باشکوه مردم در انتخابات همچون دوره‌های قبلی بر سرنوشت کشور بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

فرماندار اصفهان در پایان سخنان خود از آحاد مردم خواست که با همدلی و همزبانی حضور پر شوری در این دوره از انتخابات داشته باشند.

شایان ذکر است کتاب"زیار" در باره تاریخ هفت هزار ساله شهر زیار به نویسندگی محمدرضا امینی از مورخان و تاریخ شناسان اصفهان تهیه شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.