مدیر کل فرودگاه بین المللی کیش از کسب رتبه نخست کیفیت خدمات فرودگاهی این فرودگاه در میان فرودگاه های اصلی کشور خبر داد.

فرودگاه بین­ المللی کیش رتبه نخست کیفیت خدمات فرودگاهی کشور را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، از سازمان منطقه آزاد کیش ، بر اساس ارزیابی های دفتر کنترل کیفیت خدمات شرکت فرودگاه های کشور، فرودگاه بین ­المللی کیش با کسب بالاترین نمره 81/3 ( سه ممیز 81 صدم ) از پنج امتیاز در کیفیت خدمات فرودگاهی به عنوان پیشتاز انتخاب شد .
مدیرکل دفتر کنترل کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه های کشور و کارشناس این مجموعه ، با الگوگیری از روش های کنترل کیفیت انجمن جهانی فرودگاه ها ACI، نسبت به تهیه چک لیست­ های ارزیابی در بخش­های مختلف خدمات فرودگاهی اقدام کردند و در راستای ارزیابی Level of Service ( سطح خدمات ) از فرودگاه های اصلی کشور از فرودگاه کیش بازدید و ممیزی به عمل آوردند.
مدیر کل فرودگاه بین المللی کیش اظهار داشت : در این ارزیابی 22 شاخص اصلی مورد ممیزی قرار گرفت که بالاترین نمره ها به تهویه هوا، چرخ­ دستی­ ها، دستگاه های عابر بانک و خدمات ویژه برای افراد ناتوان تعلق گرفت و علائم راهنمایی، مسیریابی، رستوران و امکانات پارکینگ نیز کمترین نمرات را کسب کرد.
کوروش فتاحی در مورد برنامه های آینده این فرودگاه گفت: تلاش بر این است در ارزیابی های داخلی تا سطح خدمات این فرودگاه را به نمره بالای چهار برسانیم و پس از آن در ارزیابی جهانی ACI ASQ عضو شده و با قرار گرفتن در عرصه رقابت جهانی، فشار مضاعفی را جهت ارتقاء خدمات ایجاد کنیم.
وی اضافه کرد : قرار است دومین ممیزی ارزیابی داخلی در پایان بهار سال95 انجام گیرد.
فتاحی اضافه کرد : مرحله سوم ارزیابی در سال 2016 و مرحله دوم در سال 2017 ACI ASQ انجام می گیرد که در آن شرکت خواهیم کرد.
در شرایط کنونی از یک هزارو 100 فرودگاه در سراسر جهان حدود 300 فرودگاه، شجاعت شرکت در این رقابت سخت و دقیق جهانی را داشته­ اند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.