همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر عملیات اجرایی خوابگاه ۶۰۰ نفری دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور معاون سیاسی استاندار، رئیس دانشگاه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان آغاز شد.

عملیات اجرایی خوابگاه ۶۰۰ نفری دانشگاه علوم پزشکی همدان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه همدان در این آئین گفت: پروژه خوابگاه دخترانه 600 نفری طی 18 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

دکتر "سیدحبیب‌الله موسوی‌بهار" با بیان اینکه این خوابگاه با 780 متر زیربنا و 9 میلیارد تومان اعتبار تا 18 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: اعتبار این پروژه به صورت مشارکتی از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تامین می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه محل احداث این خوابگاه از نظر تفریحی و فضای زیستی در موقعیت مطلوبی قرار دارد، اعلام کرد: پس از تکمیل و بهره‌برداری از خوابگاه دخترانه 600 نفری، کلیه خوابگاه‌ها از سطح شهر جمع‌آوری شده و به این مکان انتقال می‌یابند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز اعلام کرد: با وجود همه تنگناهای اقتصادی و تحریم‌های دشمن و محدودیت‌هایی که برای نظام به وجود آورد، دولت توانست از این محدودیت‌ها استفاده کند و اقتدار نظام را به رخ جهانیان بکشد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.