قدس آنلاین – یزد: فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران پلیس میبد سه تن از عاملان سرقت¬های اخیر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

عاملان سرقت های اخیر میبد به دام پلیس افتادند

به گزارش قدس آنلاین از یزد، سرهنگ سیدمحمدطاهرموسوی با بیان این خبر اظهارداشت : در پی وقوع سرقت­های اخیر در این شهرستان که نگرانی خانواده ها را فراهم کرده بود؛ دستگیری این سارقان به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی، ضمن اشاره به تشکیل تیم­های عملیاتی و همچنین بکارگیری گشت های محسوس و نامحسوس افزود: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه روز گذشته سرنخی از این سارقان به دست آمد.

موسوی تصریح کرد : ماموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه متهمان و در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهمان شده و سه سارق جوان را دستگیر کردند. در این رابطه مقداری از اموال مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ موسوی ضمن اشاره به اعتراف سارقان به انجام سرقت از منازل شهروندان افزود: با دستور مقام قضایی، متهمان جهت ادامه تحقیقات تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد ضمن اشاره به تلاش­های شبانه روزی ماموران پلیس شهرستان میبد در جهت شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت­ها خاطرنشان ساخت : پلیس با پشتوانه و همراهی دستگاه قضایی با عاملان ناامنی و بی ثباتی در جامعه برخورد خواهد کرد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم میبد در ایجاد نظم و امنیت، ابراز امیدواری کرد این همکاری و تعاملات در جهت تحقق امنیت پایدار استمرار یابد.

 

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.