معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: آزادی شهرک‌های "نبل و الزهراء" به دست ارتش سوریه دستاورد بزرگی است و من به تمامی مبارزانی که در آزادی این شهرک‌ها نقش داشتند درود می‌فرستم.

 حزب‌الله لبنان: آزادی شهرک‌های "نبل و الزهراء" دستاوردی بزرگ است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: آزادی شهرک‌های نبل و الزهراء دستاورد بزرگی است و من به تمامی مبارزان ارتش سوریه و تمامی کسانی که در آزادی این شهرک‌ها نقش داشتند درود می‌فرستم؛ چرا که آنها با این کار 70 هزار زن، مرد و کودکی را که کاملا محاصره بودند و هر روز به مرگ تهدید می‌شدند آزاد کردند.

وی افزود: ما امیدوار بودیم که برخی از کشورها این دستاورد را بستایند اما این کشورها ناراحت و خشمگین شدند؛ چرا که تکفیری‌ها یکی از مقرهای مهم خود را از دست دادند. دستاوردها در سوریه همچنان پشت سر هم ادامه خواهد داشت و هیچ بازگشتی به عقب وجود نخواهد داشت.

وی گفت: هرقدر که مخالفان سوریه وقت بیشتری را تلف کنند بر سر میز مذاکرات نیز ضعیف‌تر عمل خواهند کرد. پس بهتر است که پیش از هدر دادن فرصت سریعتر عمل کنند؛ چرا که بحران سوریه تنها با راهکار سیاسی حل می‌شود.

نعیم قاسم افزود: زمانی که ما اعلام کردیم با شورشیان تروریست مقابله می‌کنیم برخی گفتند که رفتار ما اشتباه است برخی نیز گفتند که ما شرایط را برخلاف واقعیت توصیف می‌کنیم این مخالفان خواهان راهکارهایی هستند و می‌خواهند در قدرت مشارکت داشته باشند اما امروز مشخص شده که آمریکا و کشورهای عربی از یک سال پیش اعلام کرده‌اند که این‌ها دیگر برای سیاست مناسب نیستند و تروریست‌هایی هستند که باید با آنها مقابله کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.